Vi som shoppar danska barnkläder del 14
Tror du 80 i regnbågen passar en 1 år & 7 mån gammal kille ? han kan ju fortf ha 80 i vissa märken
Tror du 80 i regnbågen passar en 1 år & 7 mån gammal kille ? han kan ju fortf ha 80 i vissa märken
Han har 80 och lite till växtmån i Louielouis fleece overall och en lassietec overall i 80 som är stoooor.
1 och 1 är 3 skrev 2009-08-12 16:00:51 följande:
jag snabb mätte då han låg i sängen men då sträckte han på sig rätt rejält också då var han 82-84 .ska till BVC den 20.e då vet jag mer exakt.
1 och 1 är 3 skrev 2009-08-12 16:15:21 följande:
Är babuschka Body stor,liten normal i storleken ? undrar även storleks mässigt på Babuschka leggings,pussel leggings och pussel tröja vill ju inte köpa för små kläder.
Babuschka och pussel Leggings tog jag 98 i då jag har Molos gröna med vita cirklar på och dom passar sonen men det är inte mkt att växa i.
och pussel tröja tog jag 92 i och babuschka bodyn storlek 92. det borde väl finnas tillväxt mån ?
ingen som vet om Babuschka leggings+body samt tröja och leggings i pussel är små,stora,normala i storleken?
tog leggings i 98,body i 92 och tröja i 92
vart ?.
Vet du om Babuschka kläderna är normal,stor eller liten i storlek?
beställt både Babuschka kläder ( leggings och body) och pussel ( tröja och leggings)
köpte 98 i leggingsen,92 i bodyn och tröjan 92
Har ett par Molo leggings som är gröna med vita cirklar i 98 och tycker faktiskt är rätt lagom och han är inte ens i närheten av 98 cm lång ju
men då är dom inköpta på askos och dom hade atagligen varit där sen sommaren 08 så det kanske är olika i storlekarna beroende vilken säsong?
Har en Molo Poetry 92.a och den var liten för 7 månader sen minst en 92.a är väl för ca 2 år ? fattar inte hur dom tänker ibland.
kan jag få låna din lilla 1 dag vill också ha pusselhjälmis men min grabb är ju för stor