Inlägg från: MammatillO |Visa alla inlägg
  • MammatillO

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Nu har jag bestämt mig

Struntar i babuschkorna och köper bara pussel tröja och leggings.

sen rusar jag till närmaste webshop som säljer Babuschka linne och leggings , älskar linnet

• MammatillO

smart ;) då kan jag nog sy en hjälmis åt min grabb också av pussel tröjan , eller inte *S* jag är kass på att sy

Raihana skrev 2009-08-13 22:32:51 följande:
    Ska prova sy en till mig först så hör jag av mig Kan jag klippa i en klänning för 500:- ska det väl gå med en tröja för 400:-
  • MammatillO

Är det bäst att sälja Molo osv på Tradera?

tycker det går trögt på andra sidor *S'

( Ingen annons)

• MammatillO

Min grabb skulle sova sig igenom livet om han fick
    * skickar en släng med hans sjusovar "gener" till era barn*

Greksmurfen skrev 2009-08-16 08:54:10 följande:
    det gör max fortfarnade å han e ju 9mån =S...vill att an ska sluta upp med de där dumheterna nu... =P han e inte behov av natta mat nu =P
  • MammatillO

enda gången han krånglar är om vi sover borta tillsammans fattar inte grejjen han krånglar bara hos sin gammel mormor och morfar om jag är med aldrig annars :/ och det är alltid 1.a natten det blir tjorv , resten är han som vanligt.

Greksmurfen skrev 2009-08-16 09:01:30 följande:
    tackar... få se hur det går nu nästa natt =P......
  • MammatillO

Hur länge tog det att få Millas kläder då du efterbeställde?

vill ha overallen nu *S*

solouniko skrev 2009-08-16 09:24:39 följande:
    Ja sedär Tjorv, bängel och gorm
  • MammatillO

jag har värsta beslutsångesten om jag ska strunta iaf i babuschka bodyn och bysserna och köpa det på rea istället.

solouniko skrev 2009-08-16 09:27:37 följande:
    Lite olika, väntar fortfarande på pussel och babushka byxor men hoppas det kommer i veckan..
  • MammatillO

Om dom e slut så är dom *S*

Vill inte alls ha bodyn i Babuschka då tyget printen görs i blir små så snabbt O har en från Ej sikke lej i 86 i ren bomull och den är super stor i storleken och Molo bodysarna är typ svin tajta. vill isf ha babuschka tröjan med pussel ärmar men där jag beställde tror jag inte dom får in några sådana.

Therese1981 skrev 2009-08-16 09:31:29 följande:
    om dom finns kvar då =) på rea alltså =)
  • MammatillO

Någon som har Molos nya skor med pins printet? sitter dom bättre än Molo zapp , sonen har såååå breda fötter så han var tvungen ta 2 storlekar större än vanligt.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14