Vi som shoppar danska barnkläder del 14
Nu har jag bestämt mig
Struntar i babuschkorna och köper bara pussel tröja och leggings.
sen rusar jag till närmaste webshop som säljer Babuschka linne och leggings , älskar linnet
Nu har jag bestämt mig
Struntar i babuschkorna och köper bara pussel tröja och leggings.
sen rusar jag till närmaste webshop som säljer Babuschka linne och leggings , älskar linnet
smart ;) då kan jag nog sy en hjälmis åt min grabb också av pussel tröjan , eller inte *S* jag är kass på att sy
Tackar LA woman som hjälpte mig till inspiration med Molo gröna tights och babuschka ! Tack.
Är det bäst att sälja Molo osv på Tradera?
tycker det går trögt på andra sidor *S'
( Ingen annons)
Min grabb skulle sova sig igenom livet om han fick
* skickar en släng med hans sjusovar "gener" till era barn*
enda gången han krånglar är om vi sover borta tillsammans fattar inte grejjen han krånglar bara hos sin gammel mormor och morfar om jag är med aldrig annars :/ och det är alltid 1.a natten det blir tjorv , resten är han som vanligt.
Hur länge tog det att få Millas kläder då du efterbeställde?
vill ha overallen nu *S*
jag har värsta beslutsångesten om jag ska strunta iaf i babuschka bodyn och bysserna och köpa det på rea istället.
Om dom e slut så är dom *S*
Vill inte alls ha bodyn i Babuschka då tyget printen görs i blir små så snabbt O har en från Ej sikke lej i 86 i ren bomull och den är super stor i storleken och Molo bodysarna är typ svin tajta. vill isf ha babuschka tröjan med pussel ärmar men där jag beställde tror jag inte dom får in några sådana.
Någon som har Molos nya skor med pins printet? sitter dom bättre än Molo zapp , sonen har såååå breda fötter så han var tvungen ta 2 storlekar större än vanligt.