Inlägg från: MammatillO |Visa alla inlägg
  • MammatillO

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Du kan få bli min guide att sälja på tradera jag fattar NOLL om hur det är med provision osv osv . och jag har lite kläder jag vill sälja som är typ oanvända och jag vet inte hur jag ska bli av med dom

MejaKiZnic skrev 2009-08-12 21:30:10 följande:
    Har hört att det är bäst att sälja av alla sina ytterkläder nu, stämmer det?Har en underbar Hugin & Mugin som måste bort bara hänger här och gör mig deprimerad
  • MammatillO

tycker det är synd att dom inte gör hjälmisar till iaf 2 år.
    dom är super praktiska på vår/höst kanten och även lite kallare sommar dagar..

Milliz skrev 2009-08-12 21:30:57 följande:
    Jag hittar ingen i rätt stl jag heller..
  • MammatillO

va? hur lång är hon ?

nu blir jag rädd att 92 i babuschka bodyn blir för liten åt min kille *faaaasen*

Raihana skrev 2009-08-12 22:04:10 följande:
    Fick Mini´s Babuschka klänning i stl. 86 idag som skulle till växalådan.Men stora tjejen blev så ledsen, hon har gått och väntat på sina Babuschka kläder från Mysgrodan i evigheter säger hon, så hon fick prova Mini´s klänning.Och hon kunde ha den , liiiite kort i ärmarna, men en 92:a och den blir perfekt!!!!Inte visste jag hon kunde ha dom i 92!!!!
  • MammatillO

han är ca 82-84 cm och 11.5 kg och längden är jag inte 100 på då jag mätte honom då han sträckte sig efter han vaknat

Raihana skrev 2009-08-12 22:13:20 följande:
    Hur stor är han?
  • MammatillO

det får jag hoppas han får vänta med och växa ett tag till *S*

Raihana skrev 2009-08-12 22:18:59 följande:
    Min tjej är ca 79-80 och väger 11-12 kilo, typ som din Hon har en bubbelgum body i stl. 86 från i våras, och den kommer hon kunna ha hela vintern, den är stor.....Tror nog han kommer kunna ha 92 absolut!
  • MammatillO

sen den där talibanen ok jag älskar babuschkorna men vad fasen gör en taliban där :-P

lillronya skrev 2009-08-12 22:41:07 följande:
    Nä. Alla de där ögon gör mej lite....... jag vet inte..... obekväm.
  • MammatillO

men jag hittar den ju inte på bild *suck* sitter och granskar ALLA plagg med babuschkorna som finns ju.

isako skrev 2009-08-12 22:46:11 följande:
    Coolt 

Maaasssor med babuschkor o pussel. lite retro också. Me liiiike!

hahahahahahaha Ja DET kan man undra. Det var nog Gudrun som var framme där med. Hon från Christiania som stickade klänningen med "fransarna" på
  • MammatillO

ja gör det , för jag håller på bli knäpp måste nog ta på mig glasögonen som jag igentligen ska ha och börja leta på nytt

isako skrev 2009-08-12 22:51:25 följande:
    haha vi får fota till dig o lägga in i bt, men det får bli ngn med bättre kamera än jag.

Ja lääängtar nu! Har ju bara en babuschka klänning här hemma än så länge.. §( Stackars mamam )
  • MammatillO

Men försjuttsiken!

Insåg först NU att Babuschka bodyn har rosa kantband måste ringa och be henne ta bort den också...

Tror ni Molo linne, Jinny purple star passar till babuschka leggings?

• MammatillO

det är bäst som fasen det :-P

ska be min kära mormor dubbelkolla ALLT då hon hämtar grejjerna, om hon tycker dom är normala i storlekarna och att färgerna är som dom ska * jag är knepig* men jag vill ha det jag beställt och är det minsta lilla fel som jag inte tänkt mig då köper jag det inte ..*S*

för man borde väl kunna neka att köpa även fast hon lagt undan till mig?

Raihana skrev 2009-08-12 23:37:47 följande:
    Tycker det är mer neon orange. Höll upp den igår nära plasma tv:n och den bara lös

Beställde den gråa alldeles precis nyss. Kan meddela när den kommer.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14