Inlägg från: MammatillO |Visa alla inlägg
  • MammatillO

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Undrar om Molo holden verkligen pallar norrlands kalla vintrar

• MammatillO

Jag satsar på Holden mest för att dom är snyggare *tycker jag*

tycker över 1000-lappen är för mkt att lägga på till ett växande barn för han växer i en rasande fart nu.

solouniko skrev 2009-08-11 22:33:23 följande:
    Det tror jag absolut att den gör.. Men nästa år får Milla ha en polaris, då är hon typ 1,8. Holden känns lite mer "bebis" tycker jag. Men det kanske bara är jag. Hade gärna haft polarisen nu om det fanns i mindre!
  • MammatillO

när han kanske blir 2 ½-3 år blir det en polaris.

har sofia inne pussel leggings och tröja?

solouniko skrev 2009-08-11 22:44:18 följande:
    Okej. Ja jag tycker nog att Polarisen är snyggare, men den är ju såklart dyrare också. Till ett större barn är den nog lite bättre eftersom den håller väta mer än Holden. Jo det är klart, 1200 är ju inte helt gratis!
  • MammatillO

mäh ska alla dit ?

vill också !!*surar*

Milliz skrev 2009-08-11 22:47:11 följande:
    Och jag hoppas att jag ska på salg Jag bor i norra sverige så det är ju låångt att åka..
  • MammatillO

typiskt ..orkar verkligen inte ringa igen och be henne efterbeställa*S*

Milliz skrev 2009-08-11 22:48:07 följande:
    Nope, jag har efterbeställt det..
  • MammatillO

bodyn har hon nog inte i 92

solouniko skrev 2009-08-11 22:49:59 följande:
    Nej, pusselbody däremot har hon inne. Och babushka tröja med pusselärmar
  • MammatillO

Vet du om allt hon efterbeställer kommer samtidigt * försöker ge mig lite hopp*

solouniko skrev 2009-08-11 22:56:37 följande:
    Hon har ju inte fått in de kläderna än (jag väntar och väntar vaarje dag!) men imorgon hoppar jag att de ska komma! Tror inte hon hade tagit pusselbyxan, jag efterbeställde den nog? Ska kolla när de kommer. *imorgon imorgon imorgon*
  • MammatillO

Det är sååå snyggt , Men klänning kan jag skippa

Raihana skrev 2009-08-11 22:57:37 följande:
    Alltså jag fattar inte varför dom gjort så lite plagg i pusselprintet, finaste printet ever ju!!!!Tänk er leggings jr och knapptröja och baby klänning!!!!
  • MammatillO

Hon skulle efterbeställa overallen igår ( om Molo hade inne den) och kommer allt hon beställt från Molo samtidigt typ med erat *S*

*dålig på att förklara*

Milliz skrev 2009-08-11 22:59:42 följande:
    Det hon har efterbeställt vid samma tillfälle borde ju komma samtidigt
  • MammatillO

Kanon

Milliz skrev 2009-08-11 23:05:48 följande:
    Jag har efterbeställt två gånger. Det jag har efterbeställt första gången var packat igår. Så om hon har efterbeställt ditt igår tror jag inte att det kommer med samma leverans. Fast jag efterbeställde lite mer igår så i den leveransen borde ju ditt också komma
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14