• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • mortillsju
    Mosen08 skrev 2009-07-08 10:58:24 följande:
    Ja visst
    Jag tycker annars trycket är fint. Såg det live i tröja och den var ursnygg.
  • Helle

Hej hej!

Finns det någon som har ESLs badbyxor, både de med byxblöja och de utan som kan tipsa lite om hur de är i storlek?

• jacao

Nu sitter Greta här och pekar "måste söööpa den känningen, o den töjan" "mamma måste sööpa den te mej"

Hur ska jag motstå detta nu då ? Vi får nog klä på oss och gå ut istället

• mortillsju
    jacao skrev 2009-07-08 11:03:50 följande:
    Nu sitter Greta här och pekar "måste söööpa den känningen, o den töjan" "mamma måste sööpa den te mej" Hur ska jag motstå detta nu då ? Vi får nog klä på oss och gå ut istället
    Så säger min grabb med...han vill ha absolut allt! Tre år och han gillar sina fina kläder och allt man kan köpa därtill!
  • Morty
    jacao skrev 2009-07-08 11:03:50 följande:
    Nu sitter Greta här och pekar "måste söööpa den känningen, o den töjan" "mamma måste sööpa den te mej" Hur ska jag motstå detta nu då ? Vi får nog klä på oss och gå ut istället
    Sötis! Vad är det hon vill att du ska köpa??
    Plutten & Pluttan
  • Duntoffla

Tillbaka efter frukost... Det blir ingen strand idag. Noel spydde vid matbordet och ligger nu bredvid pappa och vilar

snigelina skrev 2009-07-08 10:26:05 följande:
    Ja, hon ska beställa idag!
    Då ska jag knåpa en liten lista
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-08 10:26:19 följande:
    NU har jag läst tbax Tofflan--- Helt underbara bilder!!! Den när man ser småttisarna bakifrån kikandes in genom fönstret va helt otroligt fin!! Å fina mamman o Noel åxå Idag borde jag få paket från LLM  Och sen kommer Bubblan hem från campandet åxå *saknar*
    Tack! De var så himla söta ihop han och Neah. Som ett litet par {#lang_emotions_heart}

Kul med paket! Vad har du beställt? Mysigt att få hem Bubblan idag. Förstår att du saknat henne.
    Emmsan skrev 2009-07-08 10:28:32 följande:
    heeeeeej  looova mej att du inte klipper din unge på läääänge ;) älskar hans hååår
    Heeej! Vi ska ansa lite på luggen men baktill får det vara. Får väl döpa om honom till Noelle
  • mortillsju
    Duntoffla skrev 2009-07-08 11:11:09 följande:
    Tillbaka efter frukost... Det blir ingen strand idag. Noel spydde vid matbordet och ligger nu bredvid pappa och vilar Heeej! Vi ska ansa lite på luggen men baktill får det vara. Får väl döpa om honom till Noelle
    Vem är det ni alla ska beställa av? *nyfiken*
  • Duntoffla
    Humla- Söta Moa i Småfolk och Molo Velour!

Liljan-
    Vilka härliga bilder från helgen!
    mortillsju skrev 2009-07-08 11:12:51 följande:
    Vem är det ni alla ska beställa av? *nyfiken*
    Mysgrodan
  • jacao
    mortillsju skrev 2009-07-08 11:04:36 följande:
    Så säger min grabb med...han vill ha absolut allt! Tre år och han gillar sina fina kläder och allt man kan köpa därtill!
    Ja, dom är härliga dom små liven
    Greta talar gärna om vad hon vill ha eller tycker att jag ska köpa, men sen springer hon helst runt naken eller i trosor, om hon själv får bestämma.
    Morty skrev 2009-07-08 11:05:21 följande:
    Sötis! Vad är det hon vill att du ska köpa??
    Nu var det den lila stars tunikan och en dukati tröja hon tyckte att jag skulle köpa.
    Tunikan är ju tyvärr slut i hennes strl och dukati tröjorna vill ju grabbarna ha så det känns lite övermatchat att alla tre ska ha dom.
    Så vi går till stranden istället en stund, innan mamma shoppar upp semester pengarna
  • Mosen08
    Duntoffla skrev 2009-07-08 11:14:52 följande:
    Humla- Söta Moa i Småfolk och Molo Velour!Liljan- Vilka härliga bilder från helgen! Mysgrodan
    Tack {#lang_emotions_kiss}
    Neo -06 & Moa -08
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14