• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • Ullis 10

suck sitter fortfarande o tycker att den hemska "stickade" tröjan m fula renar är lite cool..

• mortillsju
    Busbellan skrev 2009-07-08 11:29:51 följande:
    Tack för tipset
    Annars skulle jag (utan att ha sett exakt hur den ser ut) valt stjärnor i annan färg, byxor eller leggings. Om det är en tröja kanske en kjol emellan, eventellt då med strumbyxor nedtill.
  • mortillsju
    Ullis 10 skrev 2009-07-08 11:31:30 följande:
    suck sitter fortfarande o tycker att den hemska "stickade" tröjan m fula renar är lite cool..
    Den är lite cool. Den ser rätt bra ut live tycker jag.
  • Zvartaliljan
    Morty skrev 2009-07-08 11:29:19 följande:
    mörk lila hallonröd grå/svart med gula kanter gul/grön med mörka kanter har jag för mig men är lite osäker på vad det är för färg på kantbanden 
    hallonröd låter ju fin men den var med gula kantband va?? hmm jag har ju redan 4 lurvar nu + 1 lurvoverall + 1 vantfleece så det kanske räcker {#lang_emotions_dreamer} men till bebis vill jag nog ha en lurvoverall till...har ju bara tre och sen smultrons som jag SKA köpa {#lang_emotions_embarassed} men haha för många lurvoveraller till bäbis kan man väl inte ha va {#lang_emotions_dreamer} de är ju i olika storlek...2st 62, 1 68 och smultrons är 56. Sen har jag ju kik-kid med men de räknas inte {#lang_emotions_tongue_out}
    Älskade lilla Maia 060528 och syskon 100125
  • Duntoffla
    Zvartaliljan skrev 2009-07-08 11:29:39 följande:
    haha nja vi har ju ängeln, incommunicado, stormis och smultronhjärta. Så visst finns det vi som kommer slåss om de små storlekarna
    Jo men på det hela taget är det inte så många som om alla som slåss om 86/92/98/104

Vem vet, kanske är jag där och fightas jag med?

Hmm...är det ngn som har ducati-tröjan fast med printärmar? Funderar på om man ska ha med helprint men är osäker på hur knappen är på den modellen.
  • ängeln83

Tillbaka igen.

Tog oss en tur till affären för o bunkra upp lite inför semestern. Vanligtvis sköter gubben all inhandling av mat här hemma, det märktes när jag skulle köpa blöjor, herregud, vilken storlek han han nu för tiden? Totalt hjärnsläpp så jag fick dra ner brallorna på Liam och kolla, lagom pinsamt

LIAM
  • Busbellan
    mortillsju skrev 2009-07-08 11:31:40 följande:
    Annars skulle jag (utan att ha sett exakt hur den ser ut) valt stjärnor i annan färg, byxor eller leggings. Om det är en tröja kanske en kjol emellan, eventellt då med strumbyxor nedtill.
    Ja, kanske det, frågan är bara vilka stjärnor som funkar, ett par i turkost med stjärnor hade varit perfekt önsketänkande
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2009-07-08 11:33:27 följande:
    Tillbaka igen. Tog oss en tur till affären för o bunkra upp lite inför semestern. Vanligtvis sköter gubben all inhandling av mat här hemma, det märktes när jag skulle köpa blöjor, herregud, vilken storlek han han nu för tiden? Totalt hjärnsläpp så jag fick dra ner brallorna på Liam och kolla, lagom pinsamt
    Hahaha

Ni skulle iväg va? När åker ni?
  • Morty
    Zvartaliljan skrev 2009-07-08 11:33:29 följande:
    oj då...kom på att jag har 3st i 62....

Men som sagt man kan väl aldrig ha för många lurvar iaf. {#lang_emotions_tongue_out} 
    Plutten & Pluttan
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14