• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • Kristyr
    ängeln83 skrev 2009-07-08 11:33:27 följande:
    Tillbaka igen.Tog oss en tur till affären för o bunkra upp lite inför semestern. Vanligtvis sköter gubben all inhandling av mat här hemma, det märktes när jag skulle köpa blöjor, herregud, vilken storlek han han nu för tiden? Totalt hjärnsläpp så jag fick dra ner brallorna på Liam och kolla, lagom pinsamt
    *haha*
  • Morty
    Tillbaka igen.Tog oss en tur till affären för o bunkra upp lite inför semestern. Vanligtvis sköter gubben all inhandling av mat här hemma, det märktes när jag skulle köpa blöjor, herregud, vilken storlek han han nu för tiden? Totalt hjärnsläpp så jag fick dra ner brallorna på Liam och kolla, lagom pinsamt
    hahaha...
    Plutten & Pluttan
  • Duntoffla
    Tillbaka igen. Tog oss en tur till affären för o bunkra upp lite inför semestern. Vanligtvis sköter gubben all inhandling av mat här hemma, det märktes när jag skulle köpa blöjor, herregud, vilken storlek han han nu för tiden? Totalt hjärnsläpp så jag fick dra ner brallorna på Liam och kolla, lagom pinsamt
    Söta surisen i BT!
  • ängeln83
    Duntoffla skrev 2009-07-08 11:36:50 följande:
    Hahaha Ni skulle iväg va? När åker ni?
    Jupp, vi åker till Falkenberg på lördag, blir borta 1 vecka, ska bli så himlans skönt med lite miljöombyte.
    Ska ni åka nånstans?
    Duntoffla skrev 2009-07-08 11:38:14 följande:
    Söta surisen i BT!
    Han blir riktigt sur när det inte går som han vill.
    LIAM
  • Ullis 10
    Duntoffla skrev 2009-07-08 11:32:56 följande:
    Jo men på det hela taget är det inte så många som om alla som slåss om 86/92/98/104Vem vet, kanske är jag där och fightas jag med? Hmm...är det ngn som har ducati-tröjan fast med printärmar? Funderar på om man ska ha med helprint men är osäker på hur knappen är på den modellen.
    Har båda varianterna men i jr modell... ville eg haft den m helprint m däck på sidorna men den syns ej till i butikerna, nä nu måste jag aktivera kidsen!
  • ängeln83

OT, men om ni kollar på sista bilden jag la in i BT, visst sjutton syns hans ärr på näsan?!
    Vi bråkar med försäkringsbolaget just nu och dom vill inte ge honom mer än 7000 kr i ersättning, först pratade dom om summor uppåt 50-60.000 för ett sånt ärr så vi blev ju måttligt besvikna när vi såg summan han skulle få.

LIAM
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2009-07-08 11:41:14 följande:
    Han blir riktigt sur när det inte går som han vill.
    Vi har hyrt en liten stuga utanför Varberg vecka 31. Ska blir skönt med lite miljöombyte faktiskt.
    Ullis 10 skrev 2009-07-08 11:41:58 följande:
    Har båda varianterna men i jr modell... ville eg haft den m helprint m däck på sidorna men den syns ej till i butikerna, nä nu måste jag aktivera kidsen!
    Ok. jag ska spana in den nogrannare.
  • Tibell

Hej ! Jag skulle verkligen behöva er hjälp lite grann. Jag följer denna tråden men skriver allt för sällan. Men nu behöver jag som sagt er hjälp. Jag försöker få tag på molo tröjan med sländer och randiga ärmar i stl 92. VART kan jag få tag på en sådan ?? Hade en på tradera igår men var tyvärr inte hemma så jag kunde slåss om den =( Och nu känns det som om jag letat överallt men hittar den inte!! Vore jätte snällt om nån har en sådan om vet vart jag kan hitta en.
    Tack på förhand!

• LJ2

måste bara säga..
    jag blev totalt såld i mobilt bredband kontant!!
    iväg till husvagnen igår.. o kom på att shit, jag har ju auktioner ute som går ut på tor!! smidigt o inte kunna kolla konto eller maila om jag inte e hemma.. fina staplar man skulle få, eller omdöme tom!!
    så.. kontant mobilt bredband inhandlades i sista sek, o en veckas surf..
    sååå enkelt o komma igång.. mm.. skulle "bara" kolla mail nu eg.. men har precis börjat regna här i halmstad.. så barnen leker, målar o läser bok, o jag sitter här en stund
    *me love enkla lösningar ibland*

* 3 underbara busfrön *
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14