• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • jacao

Duntoffla: Med risk för att bli tjatig men din grabb är ju bara så underbart söt!
    Verkar vara ett riktigt charmtroll

• mortillsju
    jacao skrev 2009-07-08 11:15:07 följande:
    Nu var det den lila stars tunikan och en dukati tröja hon tyckte att jag skulle köpa. Tunikan är ju tyvärr slut i hennes strl och dukati tröjorna vill ju grabbarna ha så det känns lite övermatchat att alla tre ska ha dom. Så vi går till stranden istället en stund, innan mamma shoppar upp semester pengarna
    Visst är det så....nakenfisar är de allihopa. Hos oss är det 2-åriga S som är sådan medan treåriga grabben gärna går klädd numera, helt i allehanda tröjor med tryck.

Klart att din tjej ska få en starstunika ....klart.
    Duntoffla skrev 2009-07-08 11:14:52 följande:
    Humla- Söta Moa i Småfolk och Molo Velour! Liljan- Vilka härliga bilder från helgen! Mysgrodan
    Vad är det tänkt att det går att beställa? jag väntar ju in andra leveranser (tänker till exempel på babushkadockorna) det är inte det ni ska beställa? ?
  • Busbellan

Jag funderar på om jag kanske vill ha den svarta tunikan med stars till Ella, den med turkkosa kantband, inte tröjan utan den i lite längre modell, men vad har man nertill till den?

Mamma till Nora, August och Ella
  • mortillsju
    Busbellan skrev 2009-07-08 11:20:28 följande:
    Jag funderar på om jag kanske vill ha den svarta tunikan med stars till Ella, den med turkkosa kantband, inte tröjan utan den i lite längre modell, men vad har man nertill till den?
    Hur ser den ut? Har du nån länk?
  • Duntoffla
    jacao skrev 2009-07-08 11:18:46 följande:
    Duntoffla: Med risk för att bli tjatig men din grabb är ju bara så underbart söt! Verkar vara ett riktigt charmtroll
    Tack!   Däremot kan han verkligen vara långt i från ett charmtroll rätt ofta. Man får inte låta lura sig av det yttre
  • Busbellan
    mortillsju skrev 2009-07-08 11:21:35 följande:
    Hur ser den ut? Har du nån länk?
    hmm, tror inte man får lägga in bilden här i tråden va? Den finns ju inte i nån shop än
  • jacao
    mortillsju skrev 2009-07-08 11:19:45 följande:
    [citat]
    Visst är det så....nakenfisar är de allihopa. Hos oss är det 2-åriga S som är sådan medan treåriga grabben gärna går klädd numera, helt i allehanda tröjor med tryck. Klart att din tjej ska få en starstunika ....klart.

Ja Greta är ju också två, så då kanske det går över till nästa år då
  • Zvartaliljan

Min lista är också färdig nu, blev lite pussel till Maia, hon blev ju alldeles tokig när hon såg dom Hon är ju tokig i pussel.
    Sen blev det lite badges o lite annat också, men  listan är verkligen MYCKET kortare än vårens...otroligt besviken på höstens kollektion egentligen...saknar djurprint Åhh vad jag vill ha bergsgorillor, delfiner, koalor i eucalyptusträd, savanndjur m.m m.m

Någon som kommer igår vilka färger som kommer på lurvar??

Älskade lilla Maia 060528 och syskon 100125
  • Zvartaliljan
    Busbellan skrev 2009-07-08 11:22:58 följande:
    hmm, tror inte man får lägga in bilden här i tråden va? Den finns ju inte i nån shop än
    nej det får du inte
    Älskade lilla Maia 060528 och syskon 100125
  • Busbellan
    Zvartaliljan skrev 2009-07-08 11:23:56 följande:
    Min lista är också färdig nu, blev lite pussel till Maia, hon blev ju alldeles tokig när hon såg dom Hon är ju tokig i pussel.Sen blev det lite badges o lite annat också, men  listan är verkligen MYCKET kortare än vårens...otroligt besviken på höstens kollektion egentligen...saknar djurprint Åhh vad jag vill ha bergsgorillor, delfiner, koalor i eucalyptusträd, savanndjur m.m m.mNågon som kommer igår vilka färger som kommer på lurvar??
    min lista blev också otroligt kort, har en lista på 5 plagg. Sen har jag visserligen redan shoppat några plagg
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14