Inlägg från: LillaÄrtan |Visa alla inlägg
  • LillaÄrtan

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Ser att ni surrar om Asko
    Var där förra veckan & där fanns både aquaflower & butterflies kvar....
    Har aldrig vetat att de finns en "sån" affär i Luleå.. Men nu när jag vet så måste man ju in dit varje gång man åker o shoppar

Har ett dilemma!!

Klaras lurv i 92 är på TOK förliten! {#lang_emotions_cry}
    Den nya lila med gröna kantband..... Har ju provat den när jag köpte den o sen har den legat i garderoben ett tag i väntan för användning. Men alltså den är superkort i midjan....

I vanliga fann har hon 86 på tröjor ännu... Har börjat köpa vissa plagg i 92.

Är det nån idé att slänga ut på T?
    Jag vill ju inte gärna gå back en massa för att sedan få köpa en ny

♥ Julie 0512 & Klara 0710 ♥
  • LillaÄrtan
    LillaÄrtan skrev 2009-08-28 22:45:55 följande:
    Ser att ni surrar om Asko Var där förra veckan & där fanns både aquaflower & butterflies kvar.... Har aldrig vetat att de finns en "sån" affär i Luleå.. Men nu när jag vet så måste man ju in dit varje gång man åker o shoppar Har ett dilemma!! Klaras lurv i 92 är på TOK förliten! Den nya lila med gröna kantband..... Har ju provat den när jag köpte den o sen har den legat i garderoben ett tag i väntan för användning. Men alltså den är superkort i midjan.... I vanliga fann har hon 86 på tröjor ännu... Har börjat köpa vissa plagg i 92. Är det nån idé att slänga ut på T? Jag vill ju inte gärna gå back en massa för att sedan få köpa en ny
    Hon har allyså använt lurven en timme max idag när vi promenerade bort till närmasta café.....
  • LillaÄrtan
    solouniko skrev 2009-08-28 22:52:31 följande:
    Åh, trist att den är för liten Synd att den inte var mindre så hade vi kunnat slå till Ja det är superkul att ha en sån affär i närheten att klämma och känna på alla fiiina kläder
    Jag är såå ledsen!
    Min stora tjej som blir 4a i december har 98.... och den är ju stor på henne!
    Så att mina lilla tjej som blir 2 i oktober skulle kunna ha lika stor tvivlar jag på.
    Den ljusrosa med gula kantband sen i våras i 86 passade ännu innan jag sålde den här för 2-3 veckor sen... Men denna nya lila är skitliten. Var tvungen o kolla om de var fel storlek, men icket.......
  • LillaÄrtan
    MammatillO skrev 2009-08-28 22:54:44 följande:
    Var den förliten ? hur lång är hon?
    86cm!

Jag böev helt chockerad när jag såg hur den satt på, hurpass kort den är i midjan.... Ser helt galet ut. Ledsen mamma här...
  • LillaÄrtan
    MammatillO skrev 2009-08-28 22:57:07 följande:
    Men va f*n jag hade ju tänkt beställa en sådan åt min skorv på 83½ cm men det är ju bara och fet glömma men 98 måste ju bli gigantiskt ?
    Ja, errejisses de kommer ju inte funka med en 98a...
    Om min 4 åring har 98.... Men iofs så är det en gammal 98a jag hittade ny på T med lapparna kvar, Typ hallonrosa-aktig med gröna kantbarn. Men såååååå fin!
  • LillaÄrtan

Nä, nu väntar "Män som hatar kvinnor" & bädden!

• LillaÄrtan

Tjejer, kan ni hjälpa mig?!

Lila älskade mololurven var förliten för min lillskrutta och nu får den åka på T...
    Funderar nu på den Turkosa me rosa kantband istället.... Men är Jr 92 större än Baby 92?

Min snart 4åriga tös har 98 på min lurv.. Och den är STOR! Så att ha en 98a till en tjej på 86cm känns inte heller aktuellt.... Hjälp!

• LillaÄrtan
    TUSEN TACK TJEJER! {#lang_emotions_flower}'

Blir nog en Jr. 92!

Men ska jag ta lila eller turkos till min lilla tjej?
    Båda är såå fina så jag kan inte välja. Och nej, jag kan inte köpa båda.
  • LillaÄrtan
    Buttelina skrev 2009-08-30 22:38:53 följande:
    vilken lurv har din 3åring? årets färg?
    Nej, nån slags rosa-aktig färg med gröna kantband, fyndade den på T ny med lappar i våras Tror din isabel har en sån va??
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14