Inlägg från: LillaÄrtan |Visa alla inlägg
  • LillaÄrtan

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Ang Traderadiskussionen!

NEJ, jag har inte lämnat ut namn, traderaalias eller länkat till auktionen. Jag har alltså inte lämnat ut vem det är jag köpt av. Ändå är denne person mycket ledsen!
    Jag vet inte alls vem denne tjej är, hon finns är i tråden iallafall... Och ja, det känns SÅ trist allting vad som hänt!

Jag att det skall sluta som så att det är jag som får be om ursäkt, vara boven i dramat & sitta med en tunika jag inte alls är nöjd med - Det gillar jag inte!!!

Jag anser inte att jag gjort fel nånstans. Och jag anser inte att jag pratat strunt om säljaren som person heller. Och just därför är det tråkigt att sitta här o be om ursäkt för n¨ågot jag inte anser att JAG gjort!

Att denna person dessutom pratat med Tradera, och fått rätt i sitt fall förstår jag inte. Dom har ju inte hört ngt av mig...

♥ Julie 0512 & Klara 0710 ♥
  • LillaÄrtan

Hej tjejer... Jag behöver också lite fotograferingtips, dagisfotografering alldeles snart & sedan går jag i funderingar på att ta flickorna till fotografen nu innan jul och ta en serie på dem, är i november 2 år sedan vi var sist, så kanske är dax!

Säg något fint...

• LillaÄrtan
    Preggi skrev 2009-09-19 20:47:54 följande:
    Vad bra. Ibland blir ju molos svarta så fula direkt... Kan tjejerna ha svarta båda eller blir det trist på färgbilden?
    Jag funderar också på vad mina töser skall ha på sig... Och svart känns så trist på kort. På svartvitt är de super, men färgbilder tycker jag kan kännas lite trista i svara kläder... *Velar*

Dagisfotograferingen lutar åt pussel, men jag vet fortfarande inte alls...
  • LillaÄrtan
    MGn skrev 2009-09-19 22:42:38 följande:
    Puffar för min fråga: Är molos överaller stora i storleken i år också?
    Jag tycker dom är rätt normala....
  • LillaÄrtan

Vill också åka på Småfolk salg {#lang_emotions_undecided} *Drömmer*

• LillaÄrtan
    LillaÄrtan skrev 2009-09-20 17:32:03 följande:
    Vill också åka på Småfolk salg *Drömmer*
    Ingen som vill kika någon tröja/klänning åt mig på salgen? {#lang_emotions_innocent}

Typ två plagg? Vet tyvärr dock inte vad som funnit i tidigare kollektioner.....
    Inboxa mig om de finns intresse... att hjälpa en stackars norrlänning som aldrig skulle ha möjlighet att åka på salg {#lang_emotions_dreamer}
  • LillaÄrtan
    Zvartaliljan skrev 2009-09-22 20:19:35 följande:
    ok men mot Isabels längd så är det väl ändå o ta i o behöva ha 116 i tröjan? Menar att de är små, iaf om man ska gå efter längden så känns det ju enormt att Maia kan ha 110 som är 95cm lång, vad är Isabel nu igen, runt metern?
    Min skrutta på 94cm har 110 i sin pusseltröja
    Och min skrutta på 86cm har 98 på sin.... Galet men sant!
  • LillaÄrtan

Behöver hjälp!

Idag hade jag tänkt gå in o lägga neg. omdömme på en köpare på Tradera, som fortfarande inte betalat trots att det gått 3 veckor, inte ett mejl ingenting!

Men så alldeles just så plingar det till och jag får mejl från henne att hon legat inlags på sjukhus och inte haft tillgång till dator osv. Lagom till löning!
    Hon hoppas att vi kan lösa detta men jag känner mig så förbannad & irriterad över att hon 3 dagar innan min auktion har köpt på Tradera och fått gott omdömme. Denna säljare har typ 10 neg omdömmen på T, att hon ej svarar på mejl & ej heller betalar.... Hur gör man i denna sits????

KLUVEN!

• LillaÄrtan
    Jag undrar också om nån som ska på salg vill inboxa? {#lang_emotions_innocent}
  • LillaÄrtan
    Cashew skrev 2009-09-24 13:19:49 följande:
    ok. för de fanns med i senaste nummret av vi föräldrar.... Zvartaliljan skrev 2009-09-24 13:07:48 följande:
    Ida T fanns med men Katvig såg jag inte.....
  • LillaÄrtan

Tjejer, är det nån webshop som har nått kul klipp, veckoerbjudande, eller rea?

Shoppingsugen!

• LillaÄrtan

Finns slängleggingsen att få tag på?

Vet att jag ville ha dem i våras men fick aldrig tag på några.... Kan bara inte släppa det

• LillaÄrtan
    Buttelina skrev 2009-09-25 22:35:36 följande:
    nä tyvärr inte. jag skulle själv vilja ha ett par strl 116
    Buhuuu

Fanns en såå fin klänning/tunika på T.... men vill ju ha sländleggings till, annars kvittar det. Men inga sländleggingar i syne. Jäkla skit då!
  • LillaÄrtan
    Buttelina skrev 2009-09-25 22:39:25 följande:
    jaa men klänningen är ju fiin ändå!! jag har den och cerise leggings är superfint till!!! där är ju cerise kontrastsömmar i klänningen
    Joo.... iofs. Är SÅ kär i den men vill ju ha fina leggings till...... hmmm!
  • LillaÄrtan
    Buttelina skrev 2009-09-25 22:51:22 följande:
    men köp den kvinna jag betalade 500kr för min och den är värd vareeenda krona
    Hojja, dyrt!

Tog den. Hoppas nu jag kommer tycka om den!
    Ja.. Julie också då förstås!
  • LillaÄrtan
    Buttelina skrev 2009-09-25 22:58:39 följande:
    haha braaa köp
    Ja, det hoppas jag ju

Rååsa Smurfen skrev 2009-09-25 23:00:12 följande:
    och man vet aldrig när leggingarna plötsligt bara finns där ,ibland har jag väntat lääänge på nåt speciellt plagg som tax aquaflower tröja med lång arm 
    Så är det alltid. Man bevakar, trånar & suktar efter något o mitt i allt så finns de på T och bara skriker efter en
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14