Inlägg från: LillaÄrtan |Visa alla inlägg
  • LillaÄrtan

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Skitsamma. Jag är glad om den passar sen får den fast vara från stenåldern.
    Haha, jag vet ju att olika år är olika stora... Så jag hoppas ju självklart på att den är liiiite större!

Nu måste jag jaga täckbyxor som passar till

♥ Julie 0512 & Klara 0710 ♥
  • LillaÄrtan
    Stormis skrev 2009-09-13 21:23:53 följande:
    Grattis! Där satt jag och funderade . Fast som sagt, den är inte från -08 (annan grön färg + att Molo-tagen sitter på andra sidan jämfört med 08-orna så den blir nog ändå för stor för oss. Men om den blir för liten föer, kanske den passar oss. Då är det bara att inoxa .
    Självklart
  • LillaÄrtan
    LA Woman skrev 2009-09-13 21:34:23 följande:
    Personligen tycker jag att 07:a är snyggare
    Ja, det tycker jag med. Den har finast grön, i övrigt vet jag inte riktigt vad som är skillnaden {#lang_emotions_embarassed} Har en nyköpt -09 åt min stora tjej, den gröna färgen är ju skittråkig o mörk.
     Men den är ju helt okej ändå, letade en 07 eller 08 på T innan jag köpte men det fanns INGA på väldigt länge så jag tordes inte chansa o vänta längre... Nu på senaste har det ju funnits fler fina 07/08 båda i hennes storl... Suck!

Detta blir säkert bra

Hoja till om ni ser stora 86-täckisar eller små 92täckisar på T... I rött, grönt eller ngt annat kul!
  • LillaÄrtan

Hur sjutton ska jag nu lyckas hitta täckbyxor från molo i 86/92? {#lang_emotions_undecided}

• LillaÄrtan
    Thats me skrev 2009-09-13 23:30:21 följande:
    hur e molos jeans/byxor i stl??? jag hade hemma ett par i stl 116 men dom drunknade sonen i.. är de stora i stl??? funderar på om 104 kke räcker.. han e 110 cm o väger ca 15 kg 5 år i dec
     Stora tycker jag.... Har 98 åt stortjejen som blir 4 i dwecember... och dom rä på tok förstora!
  • LillaÄrtan

Är det nån annan sida är eleraff & krumelur som har veckans erbjudande/klipp osv?

Ska åka o jobba nu, så jag skulle bli överlycklig om nån ville skriva i gb eller inboxa mig ang de

• LillaÄrtan

Torneå & Haparanda ligger ju på typ samma ställe, är bara lite vatten emellan man kör över bron...

*Dålig på geografi men var tvungen att lägga mig i när jag ändå sitter här o smygläser*

Vi är också till Happis då o då nu när Ikea finns där, är ju så nära som man måste ju

• LillaÄrtan

Tjejer, fick igår hem en Kanintunika från T... Stod bara fint skick. Så jag förväntade mig just det; fint skick!

Hem kom en urtvättad och jättetråkig tunika... Där tillochmed tvättrådet är så urtvättat att texten är alldels svag o börjat försvinna.. {#lang_emotions_cry}

Påpekade detta för säljaren men hon tycker skicket är fint.... Känns så APTRÅKIGT för jag betalade massor känns de som

• LillaÄrtan
    Stormis skrev 2009-09-17 23:40:26 följande:
    Så trist. Det är så svårt med begagnade varor och dess beskrivningar. Tolkningsfråga så länge det inte handlar om hål/fläckar. Kan du tänka dig att skicka tillbaka den?
    Jo det kan jag. Jag blev så himmelens besviken så här kommer den nog inte användas o säljer jag den vidare på T så får jag då aldrig tillbaka pengarna
  • LillaÄrtan

När man vill häva.. Ska jag be om att få tillbaka pengarna nu innan jag skickar tillbaka den eller ska jag vänta mig pengarna fört när hon mottagit tunikan?

Aldrig gjort detta förr...

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14