Inlägg från: LillaÄrtan |Visa alla inlägg
  • LillaÄrtan

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Stormis skrev 2009-09-17 23:48:16 följande:
    Tror att säljaren har rätt att få varan åter innan den återbetalar. Enl T's regler alltså.
    Okej.... Då gör jag så!
    ♥ Julie 0512 & Klara 0710 ♥
  • LillaÄrtan
    Bybo1 skrev 2009-09-18 00:04:44 följande:
    Hoppsan
    Ja. Där ser man. Världen är liten. satt o sökte mössor.. Velat ha just denna o Köp Nu kunde jag inte motstå, ej heller att du sytt knytband för det hade jag gjort själv om de inte varit. TOPPEN!
  • LillaÄrtan
    Bybo1 skrev 2009-09-18 00:08:37 följande:
    Hehe,, eller det är gubben som fixat banden  jag är inte så händig. Skickar den åt dig imorgon
    Haha ja, men det är ju toppen!
    Mössorna är ju såå fina, men så öppna kring öronen så band är ju ett måste!
    Händig karl du har Min kan då inte snickra & inte sy, men tvätta & mangla lakan är hans specialité

Ja, hoppas du kan se pengarna imorgonbitti!
  • LillaÄrtan

Tjejer!

Behöver hjälp... Som tidigare sagt så har jag köpt en tunika på Tradera som jag är mycket missnöjd med. Nu fr jag returnera men nu kräver säljaren att jag betalar för Tradera kostnaden som blivit för henne. Får man göra så?
    Är verkligen usel på sånthär

• LillaÄrtan
    Milliz skrev 2009-09-18 09:57:06 följande:
    Nej, du ska inte betala några traderakostanader! Vilka idioter till säljare det finns Det är ju inte ditt fel att tunikan inte är som den ska. Vad är det som har hänt förresten?
    Okej. Tur att man har er att fråga! {#lang_emotions_flower}

Köpte en Kanintunika... Och den är så sliten & urtvättad
    Jag får returnera den men hon skriver att jag då ska stå för auktionskostnaden för henne.....
  • LillaÄrtan

Men nu när hon började tjaffsa om detta med auktionkostnader osv så vet jag
    inte om jag törs skicka tillbaka den, tänk om jag inte fåt tillbaka mina pengar..

• LillaÄrtan
    Milliz skrev 2009-09-18 10:07:37 följande:
    Usch vad tråkigt när sånt händer. Jag har varit med om urtvättade och fläckiga kläder några gånger så jag handlar sällan beg. på T numera, det är ju en chansning tyvärr. synd att inte alla kan skriva en sanningsenlig objektsbeskrivining. Fast de flesta gångerna har jag ju blivit jättenöjd
    Det stod inget annat i beskrivningen än just "Kanintunika i bra skick"
    Så jag förutsatte att den var i just bra skick.. Men mja, jag är inte den är som petig, men bra o bra, den är tvättad x antal gånger, och tvättrådet försvinner inte bara sådär... Den känns sunkig helt enkelt. Fy va trist de känns att bråka med någon på Tradera.... Hatar sånthär
  • LillaÄrtan

Kanske hade för högra krav på Bra skick..... Helt enkelt!

• LillaÄrtan
    Nu är det någon här i tråden som är väldigt arg på mig, just för att jag uttalat mig om missnöjde i ett köp på Tradera!

Måste be om ursäkt för jag har skrivat "en massa" om denna säljare här i tråden så att denne blivit ledsen och fått kontakta Tradera. Trist för jag har ju inte gått i personangrepp och ej heller nämnt några namn eller länkat!

Anser inte att jag varit elak, men ber nu om ursäkt om jag misskött detta illa, för nu är det jag som är boven i dramat får inte returnera tunikan, Tradera har tydligen sagt att affären är avslutad och här sitter jag med mycket STORT missnöje och är JÄTTEBESVIKEN!

Fyyyyyyy vilken skitdag! {#lang_emotions_cry}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14