• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • trunken81
    isako skrev 2009-07-09 21:28:09 följande:
    Gaah!! Nej skippa dom. Helt galet. hahah sötfisen
    Ja det ska jag verkligen göra!!
    Aleya 2 mars 2008
  • isako
    Incommunicado skrev 2009-07-09 21:12:19 följande:
    hon lurades, så här står det, hämtat idag: Att göra ett återköp Vanligtvis returnerar köparen först objektet till säljaren, som därefter betalar tillbaka köpeskillingen. Om det handlar om en "felaktig vara" återbetalar du även kostnaden för frakt och returfrakt. Tänk på att ni även vid återköp kan använda er av Paysons leveransgaranti för ökad trygghet.
    Perfekt då vet jag!
    trunken81 skrev 2009-07-09 21:13:41 följande:
    Detta vill jag inte missa för allt smör i småland 
    hihi Ja man skall inte göra en skåning tränad av en Taliban förbannad hahaha
    solouniko skrev 2009-07-09 21:14:57 följande:
    Isako - Paket påväg till dig
    Ohh tack Tack snälla! Säg till när du skall dit nästa gång haha Har lite annat på span
    tinkerbell74 skrev 2009-07-09 21:21:47 följande:
    Henne har jag anmält för budtrissning! Hon hängde här på fl förut, kanske fortfarande också men under nytt alias.
    Jasså! Vad gjorde hon då?
    ♥ Isak 040804 ♥ Miriam 081012 ♥
  • Greksmurfen
    isako skrev 2009-07-09 21:28:09 följande:
    hahah sötfisen
    =).. ja min egna lilla terrorist....pust han har äntligen somnat nu =).....

hehehe såg denna texten på en molo annons (obs inte min )

som säler ett molo plagg..." De blir inte tvättluddiga och trycken håller".  hehe har hon haft molo innan ...tyvärr är det ju det de blir..... tvättluddiga =P...

hmm kanske skulle ta en tripp till jönköping t helgen å hälsa på=) å kolla läget lite där=) var ett tag sen sist juh.....
    mamma till Maximilian född 081028
  • Mamma Kråkan

Nää nu blir det mys i soffan tydligen *syns tjejer* *kraam*

Nu bloggar jag här igen :)
  • RååSa BuBBlan
    Incommunicado skrev 2009-07-09 21:01:06 följande:
    Damien älskar djungeltröjan, jag ville hänga ut den på vädring då den luktar lite tvättmedel *superkänslig* men D skulle absolut prova den idag. Han blev också enormt glad över paketet med randiga molotröjan och 98/båttröjan med blåmönstrad ärm, han älskar sina fina kläder!
    Just de.. Du va ju allergisk va? Hemskt ledsen men den har legat i garderoben bland de andra tvättade kläderna sen salgen, så jag förstår den luktar en aning.. Tyvärr så älskar jag sköljmedel som luktar massor

Hoppas de hjälpte med vädringen!
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • Greksmurfen

isako: ahahhahaha tränad av en taliban..den va go=).... vilket språk talar han m man få r fråga.... pratar han sitt andra språk med barnen?? ...min make snackar ju persiska å tycker att han ska lära maxen det... man har ju mkt idag av att kunna fler språk... liteOT

mamma till Maximilian född 081028
  • tinkerbell74

Jag tycker att det verkar ha blivit nån ny trend på Tradera att skicka smutsiga fläckiga kläder... hände ju mig för inte så länge sen. Måste visa er vad jag fick för svar:

"Eftersom det inte är någe FEL på den och du ropade in den.. Du känner inte själv för att tvätta den och behålla den?
    För annars är det ju bara för mig att tvätta den och sälja den igen..
    I och med att du trots allt velat haft den?
    Det måste ju bli som Nytt i tvätten?"

Eeeeh, ja nu är det såhär då.... jag tvättar inte andras skitiga kläder efter dem.
    Och vaddå inge fel, jag köper en tunika i nyskick och får hem ett plagg fullt med mat på.
    Ska man skratta eller gråta?

• RååSa BuBBlan
    tinkerbell74 skrev 2009-07-09 21:33:38 följande:
    Jag tycker att det verkar ha blivit nån ny trend på Tradera att skicka smutsiga fläckiga kläder... hände ju mig för inte så länge sen. Måste visa er vad jag fick för svar:"Eftersom det inte är någe FEL på den och du ropade in den.. Du känner inte själv för att tvätta den och behålla den?För annars är det ju bara för mig att tvätta den och sälja den igen..I och med att du trots allt velat haft den?Det måste ju bli som Nytt i tvätten?" Eeeeh, ja nu är det såhär då.... jag tvättar inte andras skitiga kläder efter dem. Och vaddå inge fel, jag köper en tunika i nyskick och får hem ett plagg fullt med mat på.Ska man skratta eller gråta?
    Men jösses!! Vilket svar {#lang_emotions_surprised}

*va e de för fel på folk*

Paket på väg förresten
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • solouniko
    isako skrev 2009-07-09 21:30:46 följande:
    Perfekt då vet jag! hihi Ja man skall inte göra en skåning tränad av en Taliban förbannad hahaha Ohh tack Tack snälla! Säg till när du skall dit nästa gång haha Har lite annat på span Jasså! Vad gjorde hon då?
    Haha jaså vad har du nu på span då? Är ju där nästan varje dag haha! Hon jobbar ensam nu så vi brukar vara där jag och Milla och dricka kaffe med henne om dagarna, vilket liv man har som mammaledig! {#lang_emotions_dreamer} Hon har vääärldens underbaraste velourset i grönt från Ej sikke lej i 98 på 50%, jag förstår inte varför det finns kvar! Tokiga Luleåbor! Ska dit imorgon och övningsköra en bugaboo som jag funderar på att köpa, så hojta till så kan jag spana!
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • Zvartaliljan
    Greksmurfen skrev 2009-07-09 21:33:25 följande:
    isako: ahahhahaha tränad av en taliban..den va go=).... vilket språk talar han m man få r fråga.... pratar han sitt andra språk med barnen?? ...min make snackar ju persiska å tycker att han ska lära maxen det... man har ju mkt idag av att kunna fler språk... liteOT
    tycker absolut du ska se till så din man pratar sitt språk hela tiden med Maxen
    F pratar ju det hela tiden med Maia och just nu tittar hon på Blancanieve (snövit ) och verkar förstå allt. Hon pratar jättemycket spanska och förstår ännu mera. Men hon tittar på mig som jag är helt knäpp om jag säger något ord på spanska
    Älskade lilla Maia 060528 och syskon 100125
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14