• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • Zvartaliljan
    isako skrev 2009-07-09 21:41:40 följande:
    Ohhh vad roligt! Gaaah töntgubben min som är lat! Men jag hotade att börja lära dem skånska om han inte skärpte sig o då jävlar blev det liv i luckan *asg*
    Stackars barn o få lära sig skånska
    Älskade lilla Maia 060528 och syskon 100125
  • Greksmurfen

ISAKO: är du hemma i helgen då???.. kunde du ju guidat mej i jönköing å kollat runt med=)... har ju lokalsinne som en senil guldfiskt=P..... tycker ju tom det e svårt å hitta til A6 hahah fast det e raka vägen......å man varit jönköping otaliga ggr=P

Ja maxen kommer nog ha svårt å hålla tassarna istyr från den fina Mirre Mus=)....

haha ja mga talibaner här .......vad heter din andra hält.. har för mig det liknar min mans namn..... tro du nämnt det ngn gång...

mamma till Maximilian född 081028
  • Raihana
    Incommunicado skrev 2009-07-09 21:12:19 följande:
    hon lurades, så här står det, hämtat idag:Att göra ett återköp Vanligtvis returnerar köparen först objektet till säljaren, som därefter betalar tillbaka köpeskillingen. Om det handlar om en "felaktig vara" återbetalar du även kostnaden för frakt och returfrakt. Tänk på att ni även vid återköp kan använda er av Paysons leveransgaranti för ökad trygghet.
    F´låt var lite snabb där
  • SmillaMilla
    isako skrev 2009-07-09 21:40:24 följande:
    Ohhh jag är också sååååå sugen på en bugga!! *suck* Men kan inte bestämma mig då flera har sagt att man nästan måste ha en annan vagn också och jag aldrig lär få ha mer än en för gubben.. Ja, förutom då kankse en paraplysulky eller nått.. Inboxar dig gumman. Och TACK sötnos för att du orkar med o kolla!!
    NEJ! Du kommer inte att behöva en annan vagn! Buggan är bäst
  • Greksmurfen
    isako skrev 2009-07-09 21:41:40 följande:
    Ohhh vad roligt! Gaaah töntgubben min som är lat! Men jag hotade att börja lära dem skånska om han inte skärpte sig o då jävlar blev det liv i luckan *asg*
    HAHAHHAHAHA
    Zvartaliljan skrev 2009-07-09 21:43:00 följande:
    Ja han pratar mest bara spanska med henne, mest för att jag klagar på hans svenska, eller iaf när Maia var nyfödd, sa att SÅ får hon ju inte lära sig prata så då fick han börja med spanska istället. Han glömmer sig någon gång ibland och pratar svenska med henne just eftersom vi pratar svenska med varandra. jag förstår ju en hel del spanska men inte så mycket så jag kan tala det som vardagsspråk här hemma tyvärr.
    =)..... är ju halvgrek själv men min mamma lärde mig aldrig grekiska förstå en he del å kan prata lite å läsa kan ja med ..... men inte så ja kna lära ut till max=(... å det e tråkigt tycker ja så därför trycker ja på maken å lära max persiska...tycker det låter så fint när han pratar=)
    mamma till Maximilian född 081028
  • Morty

Helluuu i tråden.

Ska man köpa lite rea eller satsa på bra höstnytt??? Vad tycker ni? {#lang_emotions_dreamer} {#lang_emotions_smile}

Plutten & Pluttan
  • SmillaMilla
    Morty skrev 2009-07-09 21:48:31 följande:
    Helluuu i tråden. Ska man köpa lite rea eller satsa på bra höstnytt??? Vad tycker ni?
    ja jag har inte lärt mig gilla de nya. Så jag säger rea
  • Raihana
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-09 21:32:45 följande:
    Just de.. Du va ju allergisk va? Hemskt ledsen men den har legat i garderoben bland de andra tvättade kläderna sen salgen, så jag förstår den luktar en aning.. Tyvärr så älskar jag sköljmedel som luktar massor Hoppas de hjälpte med vädringen!
    Jo tack, kände det på knickersen jag fick idag!!!
    Mn hiiimla fina var dom, som nya ju!! Lämnde omdöme osså såklart.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14