• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • solouniko
    isako skrev 2009-07-09 21:40:24 följande:
    Ohhh jag är också sååååå sugen på en bugga!! *suck* Men kan inte bestämma mig då flera har sagt att man nästan måste ha en annan vagn också och jag aldrig lär få ha mer än en för gubben.. Ja, förutom då kankse en paraplysulky eller nått.. Inboxar dig gumman. Och TACK sötnos för att du orkar med o kolla!!
    Ja, jag undrar också om man behöver ha en annan vagn? Vi har ju som rätt mycket snö, och småhjulen där känns ju inte allt för snövänliga direkt. Det finns ju snöhjul till, men jag tvekar ändå liiite. Ska som sagt övningsköra lite innan jag bestämmer mig! Sen var det ju färgen också! Rååååsa eller svart, eller röd vill jag ha. Svåra bestlut {#lang_emotions_wink}
    kexchoklad skrev 2009-07-09 21:41:22 följande:
    Javisst, jag säger detsamma, tokiga luleåbor. Jag var dit förra veckan och då fanns det kvar massor på rea, och då hade det väl varit rea ett tag. Fyndade en superfin aquaflower tröja med prickärmar till dottern.
    Jaha, är det du som bor i Kalix? {#lang_emotions_smile} Ja, jag förstår inte! Har köpt tokmycket både med och utan rea. Finns ju ändå massor kvar. Men hon funderar väl på att öppna webbshop, luleåborna är så snååla {#lang_emotions_tongue_out}
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • RååSa BuBBlan

Å alltså.. Vad ska man ha för luvar i höst om Bubblan nu ska börja dagis? Gillar ju de med luva men utan vill jag ha på dagis {#lang_emotions_undecided}

Ska man ta typ 2 med luva o två utan? Eller?

Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • Morty
    SmillaMilla skrev 2009-07-09 21:48:42 följande:
    isako: en sådan här skall du ha!!!
    {#lang_emotions_heart} Så fin!!! Jag gillar buggan massor men kom på det alldeles för sent och Mattis var för stor tyckte jag för att köpa en sådan. Skulle vilja ha en liten en bara för att få köpa en bugga.
    Plutten & Pluttan
  • RååSa BuBBlan
    Morty skrev 2009-07-09 21:48:31 följande:
    Helluuu i tråden. Ska man köpa lite rea eller satsa på bra höstnytt??? Vad tycker ni?
    Beror på va de e för smaskig rea
  • SmillaMilla
    solouniko skrev 2009-07-09 21:49:36 följande:
    Jaha, är det du som bor i Kalix?  Ja, jag förstår inte! Har köpt tokmycket både med och utan rea. Finns ju ändå massor kvar. Men hon funderar väl på att öppna webbshop, luleåborna är så snååla
    Jag tycker inte att vagnen är svår att köra i snö. Gick jätte bra. Men vill man så finns ju såklart vinterhjulen att komplitera med.
  • Greksmurfen
    SmillaMilla skrev 2009-07-09 21:47:00 följande:
    NEJ! Du kommer inte att behöva en annan vagn! Buggan är bäst
    kollader med på en bugga när ja väntade max men avböjde just för att manskulle behöva såmkt grejer tillden etc.. vill ha en lättstyrd vagn som ändå klarar terräng å snöblask som att köra bra inne i varuhus=)......
    så vi införskaffade en maxi-cosi murra 4... e såå nöjd med den=)
    mamma till Maximilian född 081028
  • RååSa BuBBlan
    Raihana skrev 2009-07-09 21:49:26 följande:
    Jo tack, kände det på knickersen jag fick idag!!! Mn hiiimla fina var dom, som nya ju!! Lämnde omdöme osså såklart.
    Sorry {#lang_emotions_embarassed}
  • mortillsju
    Morty skrev 2009-07-09 21:48:31 följande:
    Helluuu i tråden. Ska man köpa lite rea eller satsa på bra höstnytt??? Vad tycker ni?
    Alltså jag kör på det nya jag och skiter i rean!
  • Morty
    SmillaMilla skrev 2009-07-09 21:49:20 följande:
    ja jag har inte lärt mig gilla de nya. Så jag säger rea
    Inget du fastnat för? Ännu kanske....
    Plutten & Pluttan
  • SmillaMilla
    Morty skrev 2009-07-09 21:50:29 följande:
    Så fin!!! Jag gillar buggan massor men kom på det alldeles för sent och Mattis var för stor tyckte jag för att köpa en sådan. Skulle vilja ha en liten en bara för att få köpa en bugga.
    Ja det gör du rätt i! Annars tycker jag att barnen kan sitta i buggan länge. Min plan var från början att byta tillbaka till uj som jag hade till sonen. Men denna är ju bättre än uj. Bättre än alla andra 17 vagnar jag hade till sonen
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14