Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Willhellmina skrev 2009-07-29 22:22:22 följande:
    Hej Ladies Har bara dåliga erfarenheter av småfolk och passform men nu har jag hittat en tröja som jag MÅSTE MÅSTE MÅSTE ha.... ni som vet allt, finns den i någon webbshop i strl 92? Hur är tröjorna förresten i storlek?  Hoppas någon vet! www.tradera.com/NY-SMAFOLK-110-116-BUBBLOR-VW...
    Gröna faran antar jag{#lang_emotions_dreamer}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lillasyster i magen ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta

God morgon{#lang_emotions_sunny}

Kikar in och säger hej- idag är stoooora flyttdagen..
    Fy f*n vad jag hatar att flytta-fattar inte vart alla grejer kommer i från{#lang_emotions_undecided}

• Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2009-07-30 10:09:49 följande:
    SMULTRON: Har du bredband i nya lyan redan eller kommer du va lite off nu ett tag!? *orolig*
    Hemma en sväng och pustar ut lite...
    Jodå,bredband måste jag ha så jag har grejjat mobilt under tiden som skitBBB flyttar mitt fasta*kommer ta en halv evighet ungefär*- ja, jag ska säga upp bbb så snart de har fixat dit det
  • Smultronhjärta

God kväll flickor

Kikar in en snabbis- några nyheter som jag har missat på sistone? Typ som lurvar eller något annat mumsigt{#lang_emotions_dreamer}

• Smultronhjärta

Goddag i tråden!

Jag har varit på Gekås i detta otroligt dåliga väder och jag var ju lååångt ifrån ensam där om man säger så{#lang_emotions_dreamer}

LJ2 skrev 2009-08-03 15:52:04 följande:
    bara 86 omdömen kvar tills jag får min svans !!!!
    Och jag sitter och väntar på det där enda lilla omdömet...såå surt med niohundranittionio omdömen{#lang_emotions_cool}
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2009-08-03 16:01:40 följande:
    Mums!
    Hej!

Jag kan ärligt säga att jag har genomlidit den absolut värsta veckan i mitt liv, flytta som höggravid var ingen höjdare framförallt inte med en make som måste jobba hela dagarna och en 2 1/2 åring som inte vill. Jag hatar verkligen att flytta,sen att jag insåg hur sjukt mycket "skräp" jag har samlat på mig gjorde det hela ännu värre..men nu är den ju över så då kan det bara bli bättre dvs jag kan börja måla och fixa på allvar och så får jag väl börja jobba på den där målbilden som min bm tjatar om att jag måste skaffa mig*har inte insett att jag måste föda barn snart*{#lang_emotions_sealed}

Hur är läget med dig och familjen?
  • Smultronhjärta
    Fantastiska Skatt skrev 2009-08-03 16:03:20 följande:
    Iiiiiiii idag har regnbågsoverallen från Lilla Mirakel landat! Jobbigt att vänta på att få åka hem och riva och slita ju Oliwer kommer bli så himla glad Heej Hur mår bebis och mamman? Inte långt kvar nu va?
    Hej!

Åh fina fina regnbågen{#lang_emotions_tongue_out}Hur är läget?

Läs ovan för info om status men både jag och min gigantiska kula mår finfint- jag har då ingen liten söt mage som Stormis och Ängeln har och har inte heller haft..eller jo när jag var i vecka 9 eller nått
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2009-08-03 16:12:45 följande:
    Fy det låter jobbigt!! Kanske kan vara bra att vara lite förberedd på förlossning, ja. HÄr är allt bra. Vi njuter av sommarlovet allihopa. Ja, jag jobbar ju som vanligt, men det är ändå sommarlov för mej. Inga gympakassar, läxor och aktiviteter. Emilio var sjuk i helgen, med feber. Men nu är han ganska bra igen.
    Gott med sommarlov och en frisk familj{#lang_emotions_sunny}

Jag är såå shoppingsugen..fundilerar på att snoka reda på någon liten suit att klicka hem{#lang_emotions_dreamer}
  • Smultronhjärta

God morgon{#lang_emotions_sunny} Idag är det äntligen blå himmel på västkusten..inte för att det spelar så stor roll när jag måste vara inomhus och plocka i lådor men ändå

Maugu: Vilka sötnosar i bt{#lang_emotions_laughing} Där blev jag övertygad om att våra plagg med spitfire stannar, maken tyckte att de kunde åka ut på T nu när det är en liten syster men vad vet han egentligen{#lang_emotions_dreamer}

• Smultronhjärta
    SmillaMilla skrev 2009-08-05 08:42:58 följande:
    God morgon! Klart att du skall behålla flygplanen! De är ju superfina!
    God morgon! Jaa de påminner ju dessutom om hösten fåglar så jag behöver nog en sådan suit också{#lang_emotions_dreamer}
    Mitt livs lycka skrev 2009-08-05 08:43:58 följande:
    Älskar Spitfire!
    Jag också- sååå fina{#lang_emotions_tongue_out}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14