Zvartaliljan skrev 2009-08-09 12:17:52 följande:
Max och Ida röstar jag på Smutron - jag hade också en tuff förlossning och går på samtal för ev. planerat snitt men min kompis som var här igår fick mig ändå lite på andra tankar...ibland hjälper det att prata av sig med en som varit med om liknande. Hennes 2a förlossning hade gått som en dans och den minns hon bara med ett leende på läpparna...så då känns det som man kan ha lite hopp om att denna gången kanske det kommer gå jättebra. Snitt är ju ganska riskfyllt det också...vet inte vad jag föredrar längre...
Jag håller tummarna för den där dansen-varenda människa pratar med mig om att vägen är lagd redan som om min kanal vore rena rama Autobahn
Hoppas du kommer till ro med hur du vill ha det-du har ju iaf lite längre tid att fundera..
nikki2006 skrev 2009-08-09 12:19:47 följande:
okej då kanske inte ett snitt är det bästa men jag tycker absolut du skall prata med en sjuksjöterska ändå. Kanske bara för att få lite tips och peppning. Jag stirrade på tobbes klocka varje gång jag fick en värk och var skitföörbannad på den hi hi Det hjälpte faktiskt att fokusera på en punkt. Prova det och så andas unde4r tiden såklart
Äh jag har inte ens bestämt vilket sjukhus bilen ska styra mot när det är dags ännu,förnekelsen står högt i tak men andas ska jag absolut försöka hinna med

ängeln83 skrev 2009-08-09 12:18:45 följande:
Jag köpte några t-shirts förra veckan men jag har inte provat dom än, men då köpte jag 86/92 och som sagt, dom ser ganska stora ut, framför allt breda så jag tror nästan 98/104 blir lite väl brett till Liam. Mm...jag kollar alltid på lite större kläder för att sen inse att Liam inte växt så mycket som jag trott, han har i princip haft samma storlek sen förra sommaren.
Jag också...inte konstigt att växagarderoben är överfull