Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Stormis skrev 2009-08-10 20:12:04 följande:
    Tjo ho! Det är det värt! Värsta ot-danskträffen f ö. Hilla kommer med! .
    Ah- gott! Då vet du att jag kommer nu då Jag ringer när jag närmar mig så att du kan förklara vart jag ska ratta bilen
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lillasyster i magen ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    stökmamma skrev 2009-08-10 20:15:53 följande:
    när va du här sist? Second hand?????
    Sist jag var i Söderhamn hade ju second handbutiken som ligger i Söderala semestertider men gången innan dess så höll maken på att få fnatt när jag gick lös därinne

Vi var uppe på barndop runt 6 juli nu sist
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2009-08-10 20:15:23 följande:
    Inboxar vägbeskrivning för säkerhets skull. Ganska lätt även för en utan lokalsinne . Jag hittar liksom hem på dagarna .
    Jaa- det är nog bäst Min hjärna är väääldans gravidtrög just nu
  • Smultronhjärta
    stökmamma skrev 2009-08-10 20:20:34 följande:
    Den har jag missat, undrans var den ligger?? Annars funderar jag skarpt på att öppna en danskbutik.... Vill ju se och klämma å känna
    Tycker jag absolut att du ska göra! Söderhamn har pinsamt dåligt utbud med roliga affärer- en danskbutik skulle göra stället bra mycket roligare

Om man kör mot Bollnäs,svänger av mot Söderala och kör förbi en massa villor och hööga väg gupp så ligger det en second handbutik på vänster sida..Den har ett fyndigt namn som jag verkligen inte minns just nu{#lang_emotions_undecided}
    Men om man är en second handnörd som jag så är Erikshjälpen inne i Söderhamn superbra
  • Smultronhjärta
    h80 skrev 2009-08-10 20:28:10 följande:
    Nu tjatar jag lite. men är det någon som kommer ihåg vad rånarluvorna kostade på salgen?
    50 danska
  • Smultronhjärta
    stökmamma skrev 2009-08-10 20:37:49 följande:
    Menar du Alucentersloppisen brevid en såg? och tågräls?? *bor ju inte i söderala utan i mohed *
    Ha ha ha..jag det kanske jag gör Såå många loppisar som jag skrotat runt på nu i sommar så har jag liite dålig koll på namnen..så om det är börsen,säcken eller alucenter vete katten
    Men såg och tågräls kan nog stämma- det kändes väldigt mkt "industriområde" runt omkring*kan nog va den*
  • Smultronhjärta
    jompa skrev 2009-08-10 21:29:43 följande:
    Tack tack För växalådan.
    Var så god

Trodde inte du hade någon växalåda{#lang_emotions_dreamer}
  • Smultronhjärta
    jompa skrev 2009-08-10 21:33:55 följande:
    Näää egentligen inte men för denna gör jag ett undantag
    Ett mycket bra och fiint undantag tycker jag
  • Smultronhjärta

God morgon!

Här är det regn och min parvel är på dagis för första ggn på väldigt länge- han var helt överlycklig när han såg vart vi var på väg

Incommunicado skrev 2009-08-11 09:59:01 följande:
    min pojk älskar dagis, det är verkligen härligt. Han är alltid glad att gå dit, lika glad att åka hem, aldrig några problem eller gråt. Det underlätar livet för en förälder...  Trist bara at han bara får 15 tim sedan när han får lillebror, det kommer att begränsa hans sociala liv eftersom vi inte känner folk här...
    Samma sak med Max..Här har de dessutom lagt om reglerna så jag ska få ligga och köra varje dag till dagis,Max får inte äta där och det är bestämda tider som gäller 8.45-11-45 v.a.r.j.e dag*suck* Så denna mamman ska bolla med nyfödd och distanskurs på högskolan för att få bestämma själv{#lang_emotions_dreamer}

1 och 1: Många kramar och grattis till giftermålet{#lang_emotions_flower}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14