Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta
    Milliz skrev 2009-08-08 10:09:15 följande:ra*
    Jag tror det. Jag har inte sett den tidigare iaf. Måntro när småfolks höst kommer, och vad som kommer?
    Jag är sååå nyfiken på overallerna från Småfolk- två dragkedjor gillar vi*praktiskt och bra*
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lillasyster i magen ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Preggi skrev 2009-08-08 10:10:55 följande:
    Glassen måste du ju få ha ifred.. När är det bebisdax?
    Precis- do not mess with my icecream

Bebisdax är det i slutet av augusti men hon får gärna komma typ NU{#lang_emotions_baby}
  • Smultronhjärta
    JuliaochNelly skrev 2009-08-08 10:15:40 följande:
    är det någon som vet vad frakten till findland blir  på en tröja?
    Vad skulle den kosta i Sverige?
  • Smultronhjärta
    JuliaochNelly skrev 2009-08-08 10:23:40 följande:
    12
    22 till Finland
  • Smultronhjärta
    JuliaochNelly skrev 2009-08-08 10:25:44 följande:
    Tack gumman sålde till min första finska igår
    Finnar är bra- de brukar om inte annat så höja budgivningen lite
  • Smultronhjärta

God kväll flickor..

Kikar in en sväng innan badet- jag är ett ganska olyckligt smultron idag..Denna hetta i kombination med höggravid är verkligen inte min melodi{#lang_emotions_cool}

RååSa BuBBlan skrev 2009-08-08 20:25:05 följande:
    Oj! Hm.. ja du.. va sjutton väntar jag på? 6 lurvar 1 par lurvbrallor å en massa massa kläder
    Åh här sitter jag och velar om jag ska beställa EN lurv Vad velar jag om egentligen??{#lang_emotions_dreamer}
  • Smultronhjärta
    mortillsju skrev 2009-08-08 20:33:17 följande:
    Stackare dig Usch, jag har varit höggravid 6 sommrar...fy farao.
    Ja då vet du verkligen vad jag talar om*pust* Ska servera mig själv en stoor skål glass som tröst{#lang_emotions_tongue_out}
    jompa skrev 2009-08-08 20:33:48 följande:
    Förstår att det måste vara skitjobbigt. Har ni flyttat nu förresten? Är det hus ni flyttat till eller?
    Aningens jobbigt faktiskt..Vi har flyttat till hus som vi hyr nedervåningen på, ett gammalt och v.a.r.m.t. hus{#lang_emotions_dreamer}
    solouniko skrev 2009-08-08 20:36:04 följande:
    Haha ja. Men sälj en tiondel av dina suits så finansierar du ju lätt minst en lurv
    Nope..här flyttar minsann ingen suit ännu,har ju inte såå många Men däremot sitter jag med mängder annat som ska ut- har dock ingen aning om hur jag ska hitta ork till det...
  • Smultronhjärta
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-08 20:44:54 följande:
    Sluta vela o stick och köp Å förstår det är tungt med denna värme nu   När e lillasyster beräknad?
    Jag ska..frågan är bara vilken som ska få flytta hit..Den blå ser fiiin ut men den bruna är också "maxig"*fundilerar*

Liten syster är officiellt beräknad till 1 sep men samtliga andra vul/ul som har gjorts har indikerat på runt 25 augusti så jag har tänkt börja färdknäppa runt den 20:e i hopp om att få det hemska överstökat och för att få snusa bebis
  • Smultronhjärta
    Raihana skrev 2009-08-08 20:53:10 följande:
    Till en 18-24 månaders liten tjej, behöver man 3 lurvar och en lurvoverall eller 2 av varje? Har aldrig haft lurvoverall och vet inte hur passa användbara dom är.
    Vi har använt två overaller och tre lurvar flitigt när Max var så pass gammal- overallerna är superbra när man ska sova lunch i vagnen eller under regnkläder, lurvarna är alltid användbara Så kööp du!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14