Inlägg från: Mitt livs lycka |Visa alla inlägg
  • Mitt livs lycka

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Någon som vet om man kan hitta Katvig rainsuit (blå) på rea någonstans. Stlk 92..
    (jag vet att jag alltid är sent ute när det kommer till reor! )

• Mitt livs lycka

RååSa BuBBlan skrev 2009-08-26 21:41:51 följande:

annacill vet jag har nån kvar, minns inte pris eller strlk dock..
    Rätt storlek men inte "rätt" pris, tyvärr...! *snåljåpen Linda*

Tack iaf!
  • Mitt livs lycka
    Zvartaliljan skrev 2009-08-26 21:56:05 följande:
    finns typ alla storlekar på T...o satsa på dom ni som gillar de overallerna. Kommer kosta 995:- till våren Alltså inte mina auktioner på T...om jag nu måste klargöra det...
    solouniko skrev 2009-08-26 21:54:17 följande:
    98 finns på T iallafall
    Buttelina skrev 2009-08-26 21:49:06 följande:
    ligger en på t
    Jag har sett dem! Dock hade jag inte tänkt att ge mer än 550 kr (måste dra gränsen någonstans.. ). Har en väninna som gett 550 för en ny på Bubbel men när jag ringde så sa de att de aldrig varit på rean... skumt! Kanske får åka dit och kolla själv... Har inte riktigt pengar att ge så mycket mer än så för en sådan just nu...
  • Mitt livs lycka
    MariaK skrev 2009-08-26 22:00:05 följande:
    Ha ha ha ja jag var tvungen o lägga ut det kortet   Mmmmm skit med säger jag......Måns är snart 4 år inte ska en 86 passa då
    Kan den vara felmärkt?? Att det egentligen är en 98:a??
  • Mitt livs lycka

hmm, inte kan väl en 98:a i Katvigs rainsuit passa min lilla (fast runda) kille på ca. 81-82 cm och 14-15 kg tung?? den blir väl för stor...?

• Mitt livs lycka
    Zvartaliljan skrev 2009-08-26 22:07:58 följande:
    Ja min tjej på 95cm har den i 98
    Attans! Varför ska alltid "rätt" storlek gå högst på Tradera?!?!
  • Mitt livs lycka
    Incommunicado skrev 2009-09-13 08:11:28 följande:
    God morgon, idag fyller Damien 2 år, så det blir kalas förstås. Kalas nr 2, min familj var här igår, idag blir det makens. Lagt in några bilder, bild från dagens kalas kommer förstås också.
    Grattis till lilleman!

Måste bara fråga var man kan köpa de fina Miltonsockorna med stjärnor på som du lagt upp bild på i BT?? Vill ju ha stjärnstrumpor till William - han är så inne på stjärnor just nu!
  • Mitt livs lycka
    SmillaMilla skrev 2009-09-14 11:29:23 följande:
    Fint med det saknar ju micorn. Det är ju just micron som svea älskar. Värmer välling där. Detta lyser och låter också. Kanske inte världens bästa kvalite men helt okej.
    I överdelen som man kan köpa till ser det ju ut att vara en micro!
  • Mitt livs lycka
    SmillaMilla skrev 2009-09-14 11:29:23 följande:
    Fint med det saknar ju micorn. Det är ju just micron som svea älskar. Värmer välling där. Detta lyser och låter också. Kanske inte världens bästa kvalite men helt okej.
    I överdelen som man kan köpa till IKEA-köket ser det ju ut att vara en micro!
  • Mitt livs lycka

Vad har ni för vintermössor till era små?

Jag letar som en galning efter snygga/tuffa vintermössor men hittar inga. Så fort de är av den lite varmare sorten så ser de så "muppiga" ut... Inte kan lilleman ha bomullsmössor hela vintern?!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14