Inlägg från: Mitt livs lycka |Visa alla inlägg
  • Mitt livs lycka

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Smultronhjärta skrev 2009-08-20 15:14:41 följande:
    Ja jag måste dit och köpa iaf en amningsbh och pyttestrumpor Du vet var min inbox bor
    Du är för gullig!!

Jag återkommer snarast - har förhoppningar om en Molo vantfleece - men blir det ingen sådan så hör jag av mig! Hoppas jag vet redan ikväll ang. vantfleecen!
  • Mitt livs lycka
    Smultronhjärta skrev 2009-08-23 08:12:13 följande:
    God morgon tjejerJag kan nästan garantera att ni har sovit bättre än vad jag har- för jag har nämligen inte sovit ett dugg
    Nämen är du hemma ff?! Trodde du åkt in inatt!!

Hur mår du? Värkar?
  • Mitt livs lycka
    Smultronhjärta skrev 2009-08-23 08:18:35 följande:
    Tack Jag meddelar såklart mina favoritpölsekärringar

Hemma är jag men jag har precis ringt och sagt att jag åker in nu- måste ha DROGER för jag skulle bra gärna powernappa en timmer eller två

Japp- nu är det dock inte baaara spännande längre*ont ont*
    LYCKA TILL NU!!
  • Mitt livs lycka
    Smultronhjärta skrev 2009-08-23 08:21:47 följande:
    Jag mår schiesse just nu, trött som en liten gris med skumma värkar som kommer liite för sällan men som är "lustgasstarka"..Jag har en lurv till dig här
    Va?! Var du till Gekås iaf?? Läste inte tillbaka i tråden så långt men jag trodde du blivit hemma pga av vattenavgång etc. Kvinna att springa på Gekås in i det sista!

När du får tid sen så är det bara till att inboxa kontonummer etc så sätter jag in pengarna. Sen är det ju självklart ingen stress med postning av lurv - du ska ju få liten gosig bebis!!! Tack snälla iaf för att du hade ork att köpa en lurv!
  • Mitt livs lycka
    Smultronhjärta skrev 2009-08-23 08:33:35 följande:
    Japp-det var ju efter den rundan om vattnet gick Lurven är blå och fin(den enda som fanns och jag knep sista 92:an) men vi löser allt praktiskt sen.Liite busy just nu
    Busy?! Nu förstår jag inte riktigt vad du menar...
  • Mitt livs lycka
    Smultronhjärta skrev 2009-08-23 08:33:35 följande:
    Japp-det var ju efter den rundan om vattnet gick Lurven är blå och fin(den enda som fanns och jag knep sista 92:an) men vi löser allt praktiskt sen.Liite busy just nu
    Busy?! Nu förstår jag inte riktigt vad du menar...
  • Mitt livs lycka

Hur är Katvigs ytterkläder i storlekarna??

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14