Inlägg från: Zvartaliljan
|
-
Det har ju varit på gång sen innan historien med denna förstoppningen...sen 3-årskontrollen på bvc då sköterskan tyckte att Maia inte betedde sig "normalt" och när hon ringde och pratade med dagispersonalen så spädde de på hennes misstankar och därmed ska det startas utredning.SmillaMilla skrev 2009-07-14 14:15:32 följande:Oj alltså nu hänger jag inte med. Skall de testa om Maia har någon bettendestörning? Låter som en jobbig utredning, men kanske psykologen kan hjälpa till med detta också. ring och hör med dem.
-
-
Tack
Än är det ju inte över...det var 3 små hårda plommon som hon kämpade ut men vi hoppas att det var "korken" och att resten kommer komma ut mycket lättare. Men de kommer fortsätta med oljelavemang varje kväll och vattenlavemang varje morgon i ca. en vecka till för att riktigt rensa och hålla igång magen, sen blir det strikt mjölk- och sojafri kost och 2 påsar Movicol/dag så får vi hoppas att detta ALDRIG ska upprepas igen!! herregud...11 dagar...typ ett dussin påsar Movicol, 2 mikrolax, 1 klyx, 3 oljelavemang och 2 vattenlavemang.
-
nikki - Åhhhh VART har du köpt kik*kidjackan och vad kostade den?? Visst måste väl lilla Lili i magen få en sån
Fanns den kvar i 68???
-
Jag har den rosa/gröna varianten till Maianikki2006 skrev 2009-07-14 20:38:54 följande:Jag köpte på ajabaja på 30 % så den kostade 388kr. Mycket fortfarande men jag behöver ju inte berätta för dig hur fina den är. Du har väl haft till Maia. Tror där var någon kvar i mindre stl på ajabaja.Håller tummarna att den finns kvar och håller tummarna för Maia med bajsandet också. Skickar lite kramar
Men för liten nu tyvärr
-
hmm 74 finns kvar...kan ju visserligen vika upp ganska mycket i armarna utan att det ser dumt ut så det kanske funkar till en 6-månaders nästa sommar??nikki2006 skrev 2009-07-14 20:38:54 följande:Jag köpte på ajabaja på 30 % så den kostade 388kr. Mycket fortfarande men jag behöver ju inte berätta för dig hur fina den är. Du har väl haft till Maia. Tror där var någon kvar i mindre stl på ajabaja.Håller tummarna att den finns kvar och håller tummarna för Maia med bajsandet också. Skickar lite kramar
-
Ja hon har varit hemskt gnällig och hängig hela dagensnigelina skrev 2009-07-14 20:43:28 följande:Vad skönt att hon fick bajsa lite idag iaf. Var hon ledsen, stackarn? Bra att den är för liten - hon växer!
Och nu sover hon helt utslagen igen...brukar ju ALDRIG sova vid den här tiden annars. Men nu är jag inte så orolig längre...det värsta är förhoppningsvis över och det kom INGET blod så tarmarna verkar oskadda.
-
SHUT UP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Buttelina skrev 2009-07-14 20:45:21 följande:men inte kan väl pedro ha en sån blommig jacka
-
hmm men hutlöst dyr med frakten ocksånikki2006 skrev 2009-07-14 20:52:23 följande:Det tror jag inte blir allt förstort. Den är ju verkligen såååå himla fin
Vågar jag vänta till 50% tror du??? Den rosa finns på flera ställen till 50% liksom...får väl ta den om den lila försvinner
-
minpluddevutt. frakten är väl 29nikki2006 skrev 2009-07-14 21:00:34 följande:Vad tar de i frakt??? Var finns den rosa till 50%