Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

mortillsju skrev 2009-07-20 18:08:27 följande:
    Hoppar in mitt i Bollibompa. Är du säker på att det inte är gallan???
    Nej jag är inte säker på något,...har bara jävligt ont och mitt illamående har blivit värre. Lite feber har jag med, men inte mer än 37,9 just nu.
    Om det vore galla så borde inte CRP-värdena varit höga va?? Det är väl pga dom som de mest misstänker blindtarmen. Och att smärtan vandrat neråt höger och tilltagit. Men vid njurstensanfall så vandrar ju smärtan också...äh jag vet ingenting just nu! Jag har bara ONT! Försöker slappna av men det går inget vidare...
    Älskade lilla Maia 060528 och syskon 100125
  • Zvartaliljan

Åhh...shoppingsuget är STORT just nu {#lang_emotions_sealed}

Ställde mig på vågen...har gått NER 2,5kg på en vecka, vet inte om jag ska se det som positivt eller negativt med tanke på hur jag mår...men hur som helst så förtjänar jag liiite shopping eller hur {#lang_emotions_dreamer}

• Zvartaliljan
    mortillsju skrev 2009-07-20 22:16:10 följande:
    Åhhhh jag måste få lov att bli en vinteroverallsamlare *skänker en tacksamhetens tanke till Smultron* Allstå alla overallerna är ju tokfina. Molos, hummel. Visst kan man behöva flera??? Visst? Åhhh så söta barnen är, underbara!!
    JAAA man behöver flera Här ligger en Hummel,en Molo och en MAT till vintern o väntar O sen ett antal set med jacka + byxor också
  • Zvartaliljan
    mortillsju skrev 2009-07-20 22:20:20 följande:
    KLart man måste ha många. Jag är en sucker för utekläder men försöker vara någotsånär förnuftig i alla fall. Men i år skulle jag vilja ha lite att byta med. Nåväl jag jobbar ju så inget hindrar ju mig i alla fall
    Jag har nog o byta med i vinter O detta är inte allt
    http://www.familjeliv.se/hem/liljan_o_loppan/gallery/phpxdqycg.jpg
  • Zvartaliljan
    Fantastiska Skatt skrev 2009-07-20 22:25:54 följande:
    äh du e galen kvinna
    räkna inte priset på de där {#lang_emotions_embarassed}
  • Zvartaliljan
    mortillsju skrev 2009-07-20 22:26:00 följande:
    Gosh så fin hon ska va!! Vad fint det var med gröna byxor till regnbågsjackan! Jag har en regnbågsjacka som lillasyster S ska ärva och ha i vinter men skulle vilja ha ett par snygga byxor till. Grönt var ett bra tips, eller kanske röda??
    jag har regnbågsbyxor också men enfärgat är klart finast till egentligen tycker jag
  • Zvartaliljan
    solouniko skrev 2009-07-20 22:34:24 följande:
    Vilken fin samling liljan :D
    kexchoklad skrev 2009-07-20 22:31:08 följande:
    Ååh, vilken fin samling du hade
    Tack Men en av de lila åker nog, känns lite onödigt med två lila liksom {#lang_emotions_undecided} Vill ha en orange {#lang_emotions_tongue_out}
  • Zvartaliljan
    Ullis 10 skrev 2009-07-20 22:40:01 följande:
    fire på LLM?
    mm den är fin, men vill helst ha den gamla fina orange som butte har {#lang_emotions_tongue_out}
  • Zvartaliljan

Godkväll. Kikar bara in en kort stund för att säga att jag är hemma.
    Diagnosen blev Hyperemesis...de tror att det var kräkningarna som orsakade mina magsmärtor och inte tvärtom men de kollade iaf upp både gallan, njurarna och levern o hittade ingenting o blindtarmen avfärdade dom då mina CRP-värden inte höjdes. De tror att jag har någon infektion någonstans, men värdet var så lågt så de hoppas att den ska försvinna av sig självt.
    Jag fick iaf ligga fastande med dropp nu i två dygn och så fick jag smärtstillande som gjorde mig alldeles groggy (usch för sprutor rätt in i magen!!) och sen primperan intravenöst. Det hjälpte så nu har jag fått behålla lite mat idag. Skönt o vara hemma igen!

• Zvartaliljan

Jag känner Smågryn personligen och får absolut inte tag på henne....jag vet att något måste ha hänt. Gissar på att hon gått i väggen totalt...har mejlat och bett henne skriva det på bloggen så folk vet.
    Hon har inget företag, Smågryn är en hobby. Blivit lite för mycket tror jag...man har det nog jobbigt nog som ensamstående 2-barnsmamma utan att ta på sig en massa...men tyvärr tror jag hon är den typen som tar på sig alldeles för mycket

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14