• Helle

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

God morgon

• Helle
    Incommunicado skrev 2009-07-10 07:26:54 följande:
    God morgon! allt väl? shoppas det något?
    Tack bara fint!

Ja faktiskt blev det precis lite rea på Mysgrodan En softshell till stora killen och blå velourbyxor till den lilla.

Själv då? Mår du och magen bra?
    Fin shopping har jag sett i BT
  • Helle
    Morty skrev 2009-07-10 09:44:37 följande:
    asg *ligger dubbelvikt på golvet*
    Hej hej!

Får jag komma in till dig?
  • Helle
    Morty skrev 2009-07-10 09:49:10 följande:
    Hej! Absolut!!! Välkommen!
    Tackar
  • Helle

Hej hopp!

Nu har det blivit lite shopping. Softshell och blåa Katvig velourbyxor från Mysgrodan. Katvig gummistövlar, regnbågsbyxor och dukati-tröja från Bus & Rackartyg.

Sen idag var jag i en närliggande stad och besökte en för mig ny butik (den har funnits innan). Där hittade jag orange-röda muddbyxor till Gustav. Sååå glad Lite stora, men kommer fungera bra i höst. Och hon hade massor av Molosar kvar från våren, som jag tidigare letat efter och även gammal Molo och Katvig från tidigare säsonger.

T o m Kaninsuitar som så många här letat efter tidigare. Blev förvånad, men ska definitivt åka dit igen

Nån annan som shoppar nåt kul?

• Helle
    Morty skrev 2009-07-10 20:07:39 följande:
    Åh vilken najs shopping du gjort! Det fanns inte pärlplatteleggings i 122 eller 128??? *önsketänkande*
    Nu kollade jag ju inte efter det, men jag tror inte det. Såg inga grejor med pärlplattor, tror jag. Och min andra butik har bara i 92 för där har jag redan spanat.
  • Helle
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-10 20:26:56 följande:
    Ååååå ingen kanin 92:a måntro?
    Jag kollade faktiskt storlekarna, men 86 var den största som jag kunde se. Men det fanns i stort sett alla andra storlekar.
  • Helle
    Morty skrev 2009-07-11 21:36:15 följande:
    Helle: Härliga semester bilder på fina killarna!! Samt fina mamma! Skoj att se bild på dig.
    Tack snälla! Man visar ju inte sig själv så ofta, men ibland får man göra undantag
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14