-
Glömde ju, har ni haft det bra på semestern?Morty skrev 2009-08-09 21:23:39 följande:Grattis!!! Jättefin!!
-
JajamänMorty skrev 2009-08-10 21:35:44 följande:Grodan och Kaninen är det den på Kronprinsen?
Jag vet var alla ligger nu
-
Du ser helt rättMorty skrev 2009-08-10 21:43:20 följande:*ser framför mig hur du ilat runt i hela Malmö för att kolla in alla affärerna.* Jag trodde du var här förra veckan och inte i helgen. Synd att jag inte visste/förstått det så hade vi kunnat träffas. Fast du kanske ska ner fler gånger?
Nej då, jag hade varit på några förra gången jag var nere, men Iller Hiller och LLM var nya för mig. Åkte aldrig till Kronprinsen.
Jag var nere tor-lör. Hade supergärna setts, men fick tillbringa lite kvalitetstid med syster istället. Är tyvärr inte nere alltför ofta. Det är vissa events som gör att jag åtminstone kommer ner en gång per år. -
Det kan vara så att din misstanke är korrektMorty skrev 2009-08-10 21:57:58 följande:Misstänker att det är någon av de 2 mässorna som var i helgen i DK. Så syster din bor här nere. Trevligt.
Japp, hon bor vid Värnhem, så det blev lite buss till Ribban och mat på Lilla Torg, så mysigt att vara för sig själv ibland.
-
ExaktMorty skrev 2009-08-10 22:03:40 följande:Men visst kan det vara mysigt att få vara för sig själv och få längta efter varandra (om du förstår mig )
Och framförallt att få äta ifred utan att hålla reda på två busungar hela tiden
-
Tror jag tog de sista i 92 förra veckan och större fanns inte då heller. Köpte du den blåa 98an i rengoverallen. Den är såå finButtelina skrev 2009-08-11 20:29:25 följande:jag köper den om jag åker dit igen jag kollade efter orange velourisar till flera här. fanns tyvärr bara 80 kvar
Hej hej -
LA Woman skrev 2009-08-11 21:11:02 följande:Haha, jag är helt skadad för jag läste den blå regnBÅGSoverallen och satt här och kliade mig i huvudet
Hade ju varit lite udda med en blå regnbåge
Jag är så glad att 86an räcker till G, även om det bara blir i höst.Buttelina skrev 2009-08-11 21:11:57 följande: -
Salgprat är kul
Mindre livat är det här efter att stora sonen ramlade in i borde i förmiddags och spräckte hela ögonbrynet. Han och mannen är på akuten nu och väntar på att få sy, då han måste sövas med narkos. Bara det känns jobbigt och sen när mannen berättade att det blir ett ärr och att han inte kommer få nåt hår som växer som ögonbryn, så känns det ju ännu värre. Hjärtat gråter.
Vi skulle iväg och ta kort hos fotografen idag. Det här var tredje tiden då ett av barnen varje gång har ramlat innan och haft sår i ansiktet, men det här var värsta gången. Attans fotosession att vas otursförföljd
Dessutom har mannen och jag bokat egenhelg i helgen och det känns ju inte heller så kul nu, även om det säkert går bra när han väl är sydd. Förra gången när jag skulle iväg själv hade han ju bränt sig på strykjärnet. Fy, tror inte vi ska försöka hitta på grejor här längre -
God kväll!
Länge sen jag hann kika in här nu, men jag har en kort fråga om Katvigs mössor. Är det någon som har storlek 3 till något barn? Hur gammalt är barnet, eller passar den typ till vuxen? -
Hej hej! Fått pengarna från DK?Emmsan skrev 2009-08-19 22:17:25 följande:du kan inte skicka med det som privat person tyvärr