• Helle

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

saturnina skrev 2009-08-03 20:24:34 följande:
    Någon som vet hur det går för Quiet Thoughts? Jag kunde inte komma in i bloggen.
    Har inte hört något mer på sistone men här kommer man in i bloggen i a f bambinidolce.blogg.se/
  • Helle
    gosmamman skrev 2009-08-03 20:39:16 följande:
    Gokväll! Ville bara berätta att vi talat ut ordentligt idag och hur pissigt och djävligt allt känns så har trycket lättat en aning. Det med huset kommer nog att lösa sig och jag får det som jag har rätt till. Vi ska värdera om huset och se om han kan få lösa ut mig så då får jag iaf ett litet start kapital och vi ska fixa med bodelning och sånt. Men sorgen är stor och jag kommer att ha det tufft länge.
    Vad skönt att ni har kunnat prata lite grann i a f. Du får ta en dag i taget nu ett tag. Kramar om.
  • Helle

God morgon

Här vaknade vi halv sex. En timme senare än vanligt så man får väl va nöjd.

Åh, vad mysigt att lyssna på hjärtljud.

Hittade du nåt kul att shoppa i ministorlek igår?

• Helle
    ängeln83 skrev 2009-08-04 06:54:15 följande:
    Morning. Uuufff...vaknar ni halv 5 annars? Jag är ju van vid att Liam sover till 9-10 nu för tiden så för mej blev det vääääldigt tidigt idag. Jaa, det ska bli mysigt Har inte varit hos bm sen inskrivningen så det ska bli kul att träffa henne igen. Naeh...letade runt lite men hittade inget direkt.
    Ja tyvärr tycker Gustav att det är morgon mellan halv fem och fem varje morgon. Behöver väl inte säga att jag tycker det är fööör tidigt.
  • Helle
    ängeln83 skrev 2009-08-04 07:02:29 följande:
    Ojojoj...det är verkligen tidigt, hur dags somnar han då på kvällarna?
    Runt halv sju -sju.
  • Helle

Butte: var hade du varit igår när du shoppat till halva priset ?

Hur hittar man bäst till LLM från centralen? Buss nr? Och är det nära sen att gå?

• Helle

Butte: vet inte om du såg min fråga förut så jag frågar igen (har inte lyckats se nåt svar i a f).

Hur tar man sig bäst till LLM med buss från centralen? Är det långt att gå sen?

• Helle
    Buttelina skrev 2009-08-04 14:57:07 följande:
    ta 3an och gå ner mot havet. ligger liksom mellan två hus
    Tack Är hållplatsen typ Västra hamnen , el när vet man när man ska gå av?
  • Helle
    Buttelina skrev 2009-08-04 14:57:07 följande:
    ta 3an och gå ner mot havet. ligger liksom mellan två hus
    Tack Är hållplatsen typ Västra hamnen , el när vet man när man ska gå av?
  • Helle
    Buttelina skrev 2009-08-04 15:02:46 följande:
    hoppa av utanför ica maxi
    tack snälla.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14