• Helle

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

God kväll

Skulle vilja ha den gamla orange/blå Katvig mössan men antar att det är kört. Frågar dock ändå om ni skulle ha nåt tips i bakfickan

• Helle

God kväll
    Idag har jag köpt OT villervalla jeans till båda mina killar. Riktigt fina. Kan rekommenderas

Nu ska jag läsa tillbaka lite.

• Helle
    Pimm skrev 2009-08-28 13:48:39 följande:
    jag tycker nr 2, en glad tröja:)
    Milliz skrev 2009-08-28 13:56:32 följande:
    Jag tycker den första är finast! Jag har funderat på den till min son
    Nu står det 1-1

Milliz: har du sett den live? Är lite på hur mörk den gröna färgen egentligen är.
  • Helle

Jag gillar nästan inga av rånarluvorna i år (duckar för äggen). Skulle vilja hitta äldre, typ uttrarna. Tur att jag har en space från förra året i a f.

• Helle

God kväll!

Lite trött efter en dag med rea, kläder och en massa folk Men kul var det med många besökare

Funderar på lite grejs som jag vill shoppa, bl a ett par Småfolk-tröjor från nya kollektionen. Någon som har lite koll på hur storlekarna är? Är främst fundersam kring 98/104 och 110/116?

• Helle
    Morty skrev 2009-08-29 19:21:22 följande:
    Hej hopp i tråden! Ska alldeles strax ta tag i kvällsmaten. Har en dotter som för 2 timmar sen klagade över lite ont i halsen som numera har fått feber och ligger i sängen och vilar. En vecka i skolan och sen är det dax men förklyningar m m. Någon som vet om det finns någon shop i Sverige som har pusseltröjan i 128? Inte för att jag tror det men kan ju hoppas på det.
    Visst är det trist. Vi hann med en knapp vecka på dagis och nu är sonen superförkyld
  • Helle
    Morty skrev 2009-08-29 19:27:14 följande:
    Usch, stackars. Krya på honom!
    Detsamma , fast henne då.
  • Helle

Hej hej!

Provar igen att fråga om Småfolks tröjor i höst - hur är de i storlekarna. Någon som har 3-4 el 5-6? Osäker på vad jag ska satsa på.

Är möjligen Isako här?

• Helle
    Flock skrev 2009-08-31 09:50:45 följande:
    Jag är oxå kvar.. Letar dopgåva. De vill inte ha tennsaker, smycke. Något förslag vad man kan shoppa?? Jag har total idetorka.. Det enda jag kan komma på är en mysig filt eller barbapappa (el.barn) som man kan mysa med i famnen, små kulor i..
    Tycker det kan vara kul att ge en sån här tavla. Jättefina
    starsinheaven-starsinheaven.blogspot.com/
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14