Vi som shoppar danska barnkläder del 14
God kväll
Skulle vilja ha den gamla orange/blå Katvig mössan men antar att det är kört. Frågar dock ändå om ni skulle ha nåt tips i bakfickan
God kväll
Skulle vilja ha den gamla orange/blå Katvig mössan men antar att det är kört. Frågar dock ändå om ni skulle ha nåt tips i bakfickan
God kväll
Idag har jag köpt OT villervalla jeans till båda mina killar. Riktigt fina. Kan rekommenderas
Nu ska jag läsa tillbaka lite.
Hej hej!
Funderar på att köpa den här Småfolk-tröjan till min storkille, men funderar över färg. Vilken tycker ni är finast?
www.luckylittleme.se/product.asp
www.luckylittleme.se/product.asp
Sen funderar jag över storlekarna lite också. Är rädd att han hamnar mitt emellan. Någon som har 110/116 av höstens?
Jag gillar nästan inga av rånarluvorna i år (duckar för äggen). Skulle vilja hitta äldre, typ uttrarna. Tur att jag har en space från förra året i a f.
God kväll!
Lite trött efter en dag med rea, kläder och en massa folk Men kul var det med många besökare
Funderar på lite grejs som jag vill shoppa, bl a ett par Småfolk-tröjor från nya kollektionen. Någon som har lite koll på hur storlekarna är? Är främst fundersam kring 98/104 och 110/116?
Hej hej!
Provar igen att fråga om Småfolks tröjor i höst - hur är de i storlekarna. Någon som har 3-4 el 5-6? Osäker på vad jag ska satsa på.
Är möjligen Isako här?