Vi som shoppar danska barnkläder del 14

God kväll!
Kom hem idag från mina föräldrar där jag och mina grabbar har varit i tre dagar (mannen jobbar). Trots att där varit fler vuxna så är jag helt slut. Båda fick feber och har velat sitta i famnen. Svårt när inte mammans armar räcker till och ingen annan duger. Men, nu är vi hemma i a f och det är jätteskönt att slippa växla mellan att ligga på madrass och bäddsoffa varannan timme.
Julia: jag har provat en gammal 86 (motsvarar 92) på Gustav som är ca 83 cm och 12 kg och den kommer att bli perfekt i vinter. Jag hoppas han växer lagom snabbt för då kommer den räcka till mars. Jag skulle satsa på 92 nu.
QT: tänker på er. KRAM
Bubblan: härliga bilder på minibubblan
God kväll!
Imorse lyckades sonen ha ner min lap top i golvet så hårddisken pajade, så nu pågår projektet att försöka rädda så många filer som det går. Gråter blod om vissa av dem är förstörda Tur dock att det finns fler datorer hemma att surfa
För övrigt har vi haft utflyktsdag med familjen. Blev inte så mycket shoppat men vi slank in på Vingåkers outlet på hemvägen och där blev det i a f ett par POP överdragsbyxor till sonen för halva priset. Har aldrig haft dem innan men hoppas de blir bra. Tog svarta för att matcha till nån snygg jacka som jag inte bestämt ännu
God kväll
Sitter och surfar på världens minidator. Mannen tycker den är kanon och jag tycker det suger när fingrarna är för stora för tangentbordet
Vill ha min egen och hoppas det inte tar alltför många dagar att fixa. Blir ju helt handikappad jue.
Inget shoppat här idag ... än i a f. Är lite sugen på Katvigs regnoverall. Nån här som har den och kan säga bu el bä?
God kväll !
Sitter och pustar i soffan efter att ha försökt mig på att jogga en stund. Fy vilken dålig kondis.
Nästa vecka ska jag till Malmö. Finns det nån rolig rea kvar någonstans?
Smilla: fina foton från semestern.