Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

kexchoklad skrev 2009-07-09 22:28:14 följande:
    Elias fick sina första molo när han var nästan ett år. Stackarn ett helt år utan några molosar Men sen har jag varit fast! Det är lika tråkigt varje gång jag ska sälja ett moloplagg. Jag vill liksom inte skiljas från de..Nope, inte spännande alls vad gäller shopping, men jag trivs ändå Jag får göra en tripp till "storstaden" då och då (läs minst en gång varannan vecka) istället.
    Stackars barn {#lang_emotions_wink} Ja, säljer nu min favvo suit med pärlplattor, SORG! Men den började likna sommarsuit så det var på tiden! Konstigt att vi inte stött på varandra där, jag och Milla är ju aalltid där. Haha!
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    kexchoklad skrev 2009-07-09 22:43:51 följande:
    Ja visst är det synd om honom. Det måste ju vara traumatiskt att inte ha haft några fina molosar Ja, det var ju lite konstigt. Senast jag var dit var nog igår. Vi kanske springer på varandra någon gång där då De där små kläderna känns extra svåra att sälja, de är ju så söta ju!
    Ja, vi var alldeles säkert där igår också! (nej vi har inget liv, haha) Hoppas hon får in lite fler molosar snart! Idag fick hon nya Ida T.. Inte min favorit dock, men ändå kul med nyheter {#lang_emotions_smile}
  • solouniko
    Tasha78 skrev 2009-07-10 23:15:23 följande:
    min lilla är fortfarande vaken någon son har tips på hur man gör för att hon ska somna tidigare
    Jag brukar amma Milla i sängen kring 20, sen ligger jag brevid henne tills hon somnar. Det brukar bara ta ca 10 minuter, ibland vaknar hon efter ett tag men då får man ligga brevid lite längre bara. Jag brukar försöka att redan nu lägga henne samma tider, kring 20 varje kväll, så hon får lite rutiner :)
  • solouniko
    Tasha78 skrev 2009-07-10 23:22:33 följande:
    smart det ska jag prova imorgon för jag är ingen kvällsmänniska är helt slut å gubben jobbar natt idag så han kan inte natta henne
    Milla sover jättegott om hon får somna brevid eller i famnen. Sover hon i egen säng eller med dig? Sover hon i egen säng är det ju bara lyfta över henne när hon somnat.. Jag brukar ligga med henne i sängen ca 10 minuter, tills hon smnat rejält. Annars ligger hon och smygkikar lite om man är kvar, haha, dom lär sig fort de små liven
  • solouniko
    Buttelina skrev 2009-07-10 23:23:37 följande:
    är hon glad eller verkar hon vara missnöjd? är hon glad så är det bara att acceptera läget jag tycker inte att man stör en så litens sömnrutin, det rättar till sig av sig själv. är hon missnöjd så kan det vara en tillväxtperiod och då är det mat, mat mat som gäller
    Precis. Idag när jag skulle lägga Milla så låg hon bara och skrattade och flinade hela tiden, då är det ju liksom ingen idé. Hon får vara vaken tills hon blir lite tröttare helt enkelt och busa av sig lite. Så det blev 22.30 istället för 20, men vad gör det när dom är nöjda :D
  • solouniko
    Tasha78 skrev 2009-07-10 23:31:44 följande:
    ja du har rätt tiden flyger fattar inte att hon redan är 3 månader
    Tiden går tokigt fort, M blir fyra månader nästa vecka! Hjälp! Igår fick hon smaka pyttelite potatis {#lang_emotions_tongue_out} Stortjejen!
  • solouniko
    snigelina skrev 2009-07-10 23:43:32 följande:
    ...och när de sen somnar med en mjölkdroppe i mungipan.. eller kikar upp och ler med hela ansiktet innan de hugger tag i bröstet igen..
    Åhh, mys! Så gör M heela tiden nu. SÅ sött! {#lang_emotions_kiss} 
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14