Inlägg från: MammatillO |Visa alla inlägg
  • MammatillO

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

här var det bara nulla under graviditeten och jäkligt snabbt efter .

Raihana skrev 2009-08-17 22:22:13 följande:
    Aha, här mådde jag inte illa en enda dag alla 3 graviditeter!! Så här var det snarare maken som satt fast i batteriladdaren Det stod överst på min lista: Nulla & Coca-Cola

Är vi sååå gamla?
  • MammatillO

får väl betala in imorrn och använda det som natt tröja?

Raihana skrev 2009-08-17 22:23:56 följande:
    Fint, men för litet för min kille!

Tackar! hon blev såååå glad! Åååh, den ska jag ha på inkolningen på dagis imorrn sa hon.
  • MammatillO

Jo men var en fläck på den visste ju såklaart om det men kunde läagt dom pengarna på molo höstnytt

Buttelina skrev 2009-08-17 22:24:17 följande:
    fyynd ju!
  • MammatillO

Tur jag själv nu , behöver inte alls tänka på sådant

finns säkert frivilliga om det skulle bli torka big time uhhh nu kände jag mig äcklig

Raihana skrev 2009-08-17 22:24:50 följande:
  • MammatillO

tror dom ungarna är dockor eller ?

börjar ju undra då dom gör dem så små..

LJ2 skrev 2009-08-17 22:26:34 följande:
    fint, men en stl (minst) för litet till sonen nu.. har 104 på hans linnen, minst.. de är ju så små =((

ja, vissa har ju sånt flyt o bara ska glida med på ett hörn sådär.. o andra får hela skiten.. =)) kräkas för hela kommunen typ med alla 3!! *lillan va något lättare iaf, tack o lov!!* cola spydde jag med av
  • MammatillO

Ja iofs. blää för att få skit "lön" studiebidrag ( jag ) lillen ( barnbidrag) och underhållet *suckar*

Buttelina skrev 2009-08-17 22:29:34 följande:
    jaa vid armhålan. ingen som tänker på det 81kr inkl frakt är ett fynd!
  • MammatillO

Haha ..

funderar på återuppta hästar när sonen blivit större och jag gått ut gymnasiet..

H I L L A skrev 2009-08-17 22:31:30 följande:

när jag var 19 hängde jag bara på hästar
  • MammatillO

Så stor torka hade jag nog inte sen det var slut med min första pojkvän tills jag blev tsm med sonens pappa och det var en torka på 2 år.. sen har det väl varit någon flört sådär

Zvartaliljan skrev 2009-08-17 22:31:40 följande:
    efter dottern hade jag inte sex på 2 år(!!!) DET NI!!!!!! DET kallar jag torka
  • MammatillO

haha sonens mormor sa på skämt till sonen " du och mormor ska på krogen då du blir 18 "

det sa hon till mig också men då var jag på tjocken på min 18 års dag tji fick hon för jag vägrar gå med henne.

LJ2 skrev 2009-08-17 22:32:12 följande:
    tänkte väl det.. haha.. första gången någon kallar mig gammal kan jag lova jaja.. äldsta dottern e ju faktiskt 8, o hon har sagt nån gång " men mamma, du som e så gammal kan väl inte gunga på min gunga??" nähä??? o där får man för att man ska va kul o leka med barnen.. jaja.. *suck*
  • MammatillO

Perfekt åldersskildnad !

solouniko skrev 2009-08-17 22:37:22 följande:
    Min karl är så gammal att det räcker åt oss båda! Skiljer "endast" 17 år mellan oss
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14