• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • Busbellan
    Tasha78 skrev 2009-07-10 19:39:13 följande:
    hahahaha jag missade också den
    så är det när man inte sitter vid datorn hela dagen
    Mamma till Nora, August och Ella
  • trunken81
    Busbellan skrev 2009-07-10 19:36:36 följande:
    f*n missade denna idag, jag hade lätt betalat mer www.tradera.com/Molo-linne-med-lamm-nyskick--...
    till o med jag hade lite funderingar på o buda, trots att den är blå men pga priset

Den rosakantiga gick ju för sjukt mycket
    Aleya 2 mars 2008
  • Morty
    Helle skrev 2009-07-10 19:38:41 följande:
    Hej hopp! Nu har det blivit lite shopping. Softshell och blåa Katvig velourbyxor från Mysgrodan. Katvig gummistövlar, regnbågsbyxor och dukati-tröja från Bus & Rackartyg. Sen idag var jag i en närliggande stad och besökte en för mig ny butik (den har funnits innan). Där hittade jag orange-röda muddbyxor till Gustav. Sååå glad Lite stora, men kommer fungera bra i höst. Och hon hade massor av Molosar kvar från våren, som jag tidigare letat efter och även gammal Molo och Katvig från tidigare säsonger. T o m Kaninsuitar som så många här letat efter tidigare. Blev förvånad, men ska definitivt åka dit igen Nån annan som shoppar nåt kul?
    Åh vilken najs shopping du gjort!

Det fanns inte pärlplatteleggings i 122 eller 128??? *önsketänkande* {#lang_emotions_tongue_out}
    Plutten & Pluttan
  • Tasha78

ja då får man sitta här oftare är precis ute efter linne eftersom jag inte har några

Исидора
  • Helle
    Morty skrev 2009-07-10 20:07:39 följande:
    Åh vilken najs shopping du gjort! Det fanns inte pärlplatteleggings i 122 eller 128??? *önsketänkande*
    Nu kollade jag ju inte efter det, men jag tror inte det. Såg inga grejor med pärlplattor, tror jag. Och min andra butik har bara i 92 för där har jag redan spanat.
  • Morty
    Helle skrev 2009-07-10 20:15:44 följande:
    Nu kollade jag ju inte efter det, men jag tror inte det. Såg inga grejor med pärlplattor, tror jag. Och min andra butik har bara i 92 för där har jag redan spanat.
    OK, jag trodde inte att det skulle finnas....men var tvungen att fråga.
    Plutten & Pluttan
  • Busbellan
    Morty skrev 2009-07-10 20:09:07 följande:
    Hur har det gått med den där tradera säljaren och tröjan eller vad det nu var? *minne fiskmås ibland*
    Inget svar än. runt 25/6 fick jag senaste mailet från henne. Då bad hon om mitt kontonummer och skulle sätta in pengar. Efter det, inga mail och inga pengar. Har mailat några gånger då jag vill veta hur hon tänker. Kanske vill hon att jag skickar plagget först och sen sätter in pengar, men då får man ju i alla fall svara på mail.
    Som det är nu vågar jag inte skicka tillbaka tröjan för vem vet om det kommer några pengar då.
    Hur länge ska man hålla på innan man ger negativt?
  • Busbellan
    trunken81 skrev 2009-07-10 19:52:24 följande:
    till o med jag hade lite funderingar på o buda, trots att den är blå men pga priset Den rosakantiga gick ju för sjukt mycket
    Ja, den rosa är ju myyycket finare, men blå är helt ok det med
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14