Inlägg från: FlowerPowerMama |Visa alla inlägg
  • FlowerPowerMama

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

RååSa BuBBlan skrev 2009-08-25 15:51:53 följande:
    Hela TRE strulköpare på T denna omgång En har haft 14 dagar på sig, sen andra 10 och nr 3 haft 6 dagar på sig.. Jädrans jagande av massa oseriöst folk
    Du också? Jag har haft ett par strulisar, såg nyss att den ena var avstängd nu så det blir till att lägga ut plagget på nytt ikväll...*SUCK*
    Bloggar, adressen finns i min profil.
  • FlowerPowerMama
    snigelina skrev 2009-08-25 16:11:15 följande:
    Åh, vad skönt att det löst sig! och du - tack för hjälpen förut Tur att du har ett udda namn så det är lätt att hitta nr
    Haha, ja ibland är det en fördel.
    Blev lite snopen först men kul att kunna hjälpa till.
  • FlowerPowerMama

Jag som aldrig brukar hitta annat än jeans och underkläder till barnen på H&M fick faktiskt hem urfina kläder till stortjejen idag! En plommonlila tjock kofta med knyt i magen, en luvklänning (men kort som en längre tunika typ) randig i rosa/vitt/brunt.
    Klänningen satt jättefint på min smala lilla tjej, kommer bli jättefint med jeans till.

Lillasyster blev ruskigt avis, så nu måste jag nästa hoppa en till henne också.

• FlowerPowerMama
    snigelina skrev 2009-08-25 16:16:01 följande:
    Haha, förstår det! Hon var så snorkig och konstig i kassan så jag ville inte tjafsa och ingen av mina systrar var riktigt säker och då kom jag att tänka på dig
    Köpte du nåt fint?
  • FlowerPowerMama
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-25 16:41:04 följande:
    Nu kommer jag fråga nåt här inne som är av samma snitt som att svära i kyrkan Men...Jag letar Hello Kitty kläder Dam i små storlekar eller barn i stora..
    Lalalalalala, jag blev just blind!

*my eyes*

Fast i de storlekarna så är det väl nästan så att minifolket väljer egna plagg kan jag tro.
  • FlowerPowerMama
    snigelina skrev 2009-08-25 17:23:37 följande:
    Mm.. fast en tröja fanns inte i rätt strl. Trodde att den kanske skulle passa J ändå, men den var för kort i ärmarna Stackarn blev så besviken Sen blev det lite lila basrand och baströjor..
    Mmm, lila basranden är så fin, köpte tröjan till V och är sugen på lånkisarna till i vinter, blev de lila leggingsen till nu.
  • FlowerPowerMama
    Emmsan skrev 2009-08-25 17:49:18 följande:
    mm det är suupernice så nu ska man passa på o fynda på ebay ;)
    Använder man sig av pay pal på ebay? Upptäckte att jag visste hade ett pay pal-konto häromdagen.
  • FlowerPowerMama
    Emmsan skrev 2009-08-25 17:52:25 följande:
    japp superenkelt :)
    Tack! Jag får helt enkelt gå in och kika, kan jag fråga dig om jag stöter på problem?
  • FlowerPowerMama
    Busbellan skrev 2009-08-25 21:38:42 följande:
    Köpte precis den härwww.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=9683...Nu har Ella tre overaller i vinter, det behöver vi inte egentligen, den turkosa molon jag köpte nyligen på T får nog åka tillbaka ut dit
  • FlowerPowerMama
    Busbellan skrev 2009-08-25 21:45:12 följande:
    Trodde inte jag skulle lyckas ta den, väntade mig att nån skulle slänga in ett högt maxbud där på slutet
    Haha, ja det hade jag hoppats lite på, men men den slanten är helt klart bättre än ingen slant alls och skönt att en seriös person köpte den.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14