Inlägg från: FlowerPowerMama |Visa alla inlägg
  • FlowerPowerMama

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Ska man ta 122 i Molos vinterjacka till E som är runt 114 cm? Hon hade som sagt PoPs skidjacka i den storleken i vintras och när jag nu mätte den jackan och jämförde med måtten på Molo som jag fått så är alla mått likadana.
    Skillnaden är ju att ärmarna inte går att dra åt på Molo...

Bloggar, adressen finns i min profil.
  • FlowerPowerMama
    Zvartaliljan skrev 2009-08-16 11:42:04 följande:
    hmm behöver en unge 42 par leggings?
    Ohh ja, det behöver hon!
  • FlowerPowerMama
    Greksmurfen skrev 2009-08-16 21:44:37 följande:
    MUMS mumsar på en kladdig kaka (alias kladdkaka) ngn som e avis??=P
    Haha, näe inte längre...Slutade upp med sådant för drygt 8 veckor sedan nu och suktas inte längre även om jag inte ska förneka att det är ljuvligt gott med kladdiga kakor.
  • FlowerPowerMama
    snigelina skrev 2009-08-16 21:52:19 följande:
    oh no.. här ska det gås ner tio kg de närmaste sex veckorna, så inga kladdiga kakor här
    Du och jag mot kladdkakorna.
  • FlowerPowerMama
    snigelina skrev 2009-08-16 21:56:29 följande:
    Jepp Vi är duktiga vi
    Jaa, vad gör man inte för ett härligare liv.
  • FlowerPowerMama
    Buttelina skrev 2009-08-16 22:01:40 följande:
    åhh vad dutti du är jag börjar på vv om en vecka Nu ger jag snart upp t
    Jag har fått in massor på T ikväll, inte segt alls. {#lang_emotions_tongue_out}
  • FlowerPowerMama
    Buttelina skrev 2009-08-16 22:07:41 följande:
    äsch då din bajskorv här går det segt men lite har jag lyckats med jag har reeensat och aj vad vissa saker SVIDER att rensa ut

Ja, jag såg en massa fint hos dig.
    Jag har rensat ut rätt rejält även om jag skulle kunna rensa ut lika mkt till.
  • FlowerPowerMama
    Dahlia skrev 2009-08-17 10:03:44 följande:
    Hej tjejer Måste bara fråga er hur ni gör med kläder och dagis..Sonen har bara fina kläder som molo, nova star, småfolk mm... Men nu ska han börja på dagis om två veckor och jag börjar fundera på om man vågar ha de kläderna på dagis eller om man ska köpa en dagisgarderob med typ lindex och hm kläder.Hur gör ni? Låter ni era barn ha kläderna på dagis också?
    Samma kläder överallt, de är ju till för att användas!
    Men de flesta kläderna som förstörs blir förstörda hemmavid så det borde vara hemma som barnen skulle knata runt i billigare kläder isåfall.
  • FlowerPowerMama
    melizza skrev 2009-08-17 12:15:07 följande:
    jag sitter och funderar på vilken storlek jag ska köpa på molo lurvjacka.....dem vi har hemma är alla 104 och sitter bra med tom växtmån så Stella tom vill vika upp en liten bit så nu funderar jag på om jag ska ta 104 eller 110 för att kunna ha längre mmmm svårt val....hjälp mig!!!
    Om det är växtmån så skulle jag ta 104:an. Inte snyggt med fööööör stort och skruttan kanske inte växer så fort längre?
  • FlowerPowerMama
    Buttelina skrev 2009-08-17 16:11:38 följande:
    åhh har du bild på 92an på henne med är såå jäkla sugen åhh men gud vad trist
    Vill också se bild för kan din stora ha klänningen borde min skrutta kunna det också ju!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14