Inlägg från: FlowerPowerMama |Visa alla inlägg
  • FlowerPowerMama

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Buttelina skrev 2009-07-07 23:21:34 följande:
    är ni här
    Här! Men nu ska jag försöka sova med min onda rygg...Gonatt!
    ~K~Ä~R~L~E~K~
  • FlowerPowerMama
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-08 18:21:40 följande:
    Här listas de Molo som vanligt ser jag Nån som kan råda en mamma med totalt hjärnsläpp Om man sålt en auktion på köpnu med fraktfritt samt en med bud plus porto och ska skicka dem tillsammans, visst ska det läggas porto på det då?  Inte fasiken blir det fraktfritt då heller va?
    Då borde väl köparen få betala portot för ena plagget och du betalar det som skulle vara fraktfritt.
    ~K~Ä~R~L~E~K~
  • FlowerPowerMama

Vet inte om ni snackat om det redan, men jag blev lite ledsen på ögat när BoR meddelade att pusselleggingsen var borttagna ur sortimentet...Det var de jag längtade mest efter...*snyft*

~K~Ä~R~L~E~K~
  • FlowerPowerMama
    Buttelina skrev 2009-07-10 13:00:34 följande:
    vad säger ni??gröm kik kid klänning och röda kik kid knickers eller grönt småfolk linne med bilar och rosa katt tshirt från småfolk?
    KikKid helt klart.
    ~K~Ä~R~L~E~K~
  • FlowerPowerMama
    Zvartaliljan skrev 2009-07-10 13:03:19 följande:
    Ja man kan nju hoppas...med Maia hade jag ju en liten paus från illamåendet udner andra trimestern sen kom det igen, men bara jag får en liten paus så blir jag såååå glad, om det så bara är för idag så är jag ändå glad, jag har stått vid spisen o fixat med hemmagjord köttfärssås utan att må illa av bara lukten! Det känns lääängesen som jag kunde stå vid spisen o laga mat.
    Åhh, det låter verkligen härligt!
    Jag mådde också illa under båda mina graviditeter så jag känner lite extra med dig.
    ~K~Ä~R~L~E~K~
  • FlowerPowerMama
    Buttelina skrev 2009-07-10 13:07:51 följande:
    hur är klänningarna i strl... vet du det
    Rätt normala, men lite åt det mindre hållet. E är runt 112 cm och har 110 i sin nu, den är precis i ärmarna och hon kan säkerligen ha 116 med. V är ju 94.5 cm och har 92 i sina men tror att 98 kan funka rätt snart de också.
    ~K~Ä~R~L~E~K~
  • FlowerPowerMama
    Buttelina skrev 2009-07-10 13:07:51 följande:
    hur är klänningarna i strl... vet du det
    Finns det KikKid på rea förresten?
    ~K~Ä~R~L~E~K~
  • FlowerPowerMama
    Buttelina skrev 2009-07-10 13:14:27 följande:
    jag menar vårens frotte och bomulls...
    Aha...Har bara en frotté, strl 110 till E, alldeles lagom.
    ~K~Ä~R~L~E~K~
  • FlowerPowerMama
    Buttelina skrev 2009-07-10 13:22:22 följande:
    ljusrosa eller grön??? HJÄÄÄÄLP
    Gröööööön!
    ~K~Ä~R~L~E~K~
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14