Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

FlowerPowerMama skrev 2009-09-10 11:16:51 följande:
    Butte: Vill bara ge dig och lillebror en megakram! Är hemskt att lämna ledsna barn...Mina barn har alltid varit glada vid lämning hos dagmamman, men nu när E började förskoleklass så har hon varit ledsen runt hälften av gångerna jag lämnat...*fruktansvärt*Får trösta och trösta och när hon lugnat ned sig tar fritidsfröken över och när jag kommer ut därifrån så behöver jag nästan tröstas jag också, hemskt verkligen!Hoppas det lossnar för lillebror snart och att han kommer in i gruppen och finner lite roliga lekkompisar.
    tack vad du är söt ja det är fruktansvärt. jag måste verkligen låta bli att tänka på det annars kommer tårarna.

Han tycker ju det är skitkul att vara där, han vill bara att jag ska vara där också..

jobbigt att hon också är ledsen Hoppas hon blir gladare snart hon med!!!

Jag är sååå tacksam för att isabel tycker att det är sååå skoj! Hon verkligen längtar dit! Hade båda stått och gråtit när jag går vet jag inte vad jag hade gjort.

Måste nog åka iväg och se om jag kan hitta något kul! Jag har lovat lillebror LÄNGE att han ska få några leksaksbilar av mig. han älskar att leka med bilar, men har bara en bil här hemma {#lang_emotions_surprised}. Nu när jag ringde på dagis så lekte han med bilarna

jag måste hitta på nått, så jag åker till toys
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Incommunicado skrev 2009-09-10 11:33:41 följande:
    vad skönt att han leker nu! Köp honom något fint.
    tack gumman! Ja det ska jag göra
  • Buttelina
    Tindrisen03 skrev 2009-09-10 22:16:21 följande:
    Lite nyfiken bara men menar du att ni aldrig äter lagad kvällsmat? Hur gör ni andra? Jag har alltid fått lära mig att det är lättare att hålla vikten med riktig mat än med mackor. Dock skulle jag säkert leva på mackor om jag inte hade barn
    vi äter hemlagad mat varje dag två lagade mål om dagen får barnen här
  • Buttelina
    Helle skrev 2009-09-10 22:20:40 följande:
    Kul Jag älskar dem också. Så himla bra passform till alla små huvuden
    du jag kunde tyvärr inte skicka rånisen idag. den var såå nytvättad att den inte hunnit bli helt torr idag men på måndag har du den i din låda
  • Buttelina
    lillronya skrev 2009-09-10 22:36:04 följande:
    Måste fråga ang lagad mat.Hur 17 lyckas ni som käkar det två gånger om dagen att komma på maträtter? JAg tycker det är svårt nog en gång om dagen. Vet inte hur jag skulle lyckas två gånger varje dag. Dock inte därför vi bara äter middag vid middagstid. Vana hemifrån som passar även vår familj...
    men alltså vi kör alltid så här att middagen som vi äter på kvällen, äts till lunch dagen därpå vissa dagar går det ju inte att spara, då vi tex ätit pommes eller liknande
    snigelina skrev 2009-09-10 22:36:09 följande:
    Jaaa, jag blev så glad och förvånad. Så gulligt gjort! Just nu känns själva operationen mest läskig, men det ska nog gå bra
    så gulligt av tjolla det kommer gå super!! vilket datum var det nu igen??
  • Buttelina
    snigelina skrev 2009-09-10 22:47:59 följande:
    28 september Inskrivning imorgon om två veckor
    åhhh gud vad spännande och nervöst på samma gång antar jag! kul!
  • Buttelina
    Thats me skrev 2009-09-10 22:55:57 följande:
    åhh jag har fått molo overallen idag till Agaton, den jag fyndade på tradera:) sååå fin:)
    Roligt när man kan fynda
  • Buttelina
    SmillaMilla skrev 2009-09-11 17:40:13 följande:
    Hej hej,hinner inte alls vara här inne i dag. Skall nu baka pajer till morgon dagens kalas. Skall försöka få in ett foto på Svea i dagens födelsedags klädsel, rosa/rosa katvig tröja och leggins till me&i kalas babytunika.
    grattis till lilla sötnosen
  • Buttelina

ÅHHHHH fick nyss FIIIIINA hummeloverallen!!! sååå fin den var! härligt hallonröd/cerise. inbyggd mössa och vantar 1100 för hela paketet liksom!!!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14