Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

mortillsju skrev 2009-09-12 18:11:59 följande:
    Ja Småfolken är fin och kanske bättre i modell till S. Men jag såg meandis på en visning och den är fiiin med. Men kanske lite smal i modell för henne. Det står att den har "insvängd midja" herregud, S midja är ju utsvängd
    haha sötisen
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Kristyr skrev 2009-09-12 18:11:16 följande:
    Erbjudandet gäller i webshopen lördag och söndag och kan ej kombineras med andra rabatter och erbjudanden. Erbjudandet gäller EJ vinterns ytterplagg.
    jaha det kan vara bra att läsa hela erbjudanden ibland
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2009-09-12 18:14:50 följande:
    leggings Men nä...hon har ju dom i 98 o de passar ju fortfarande...får försöka hitta 104
    ja fast jag tycker dom är så smala att det funkar.. lillebror har haft isabels 104 flera ggr och han är ju bara 93cm.. isabel 98cm kan ha molos leggings i strl 116, men då är dom något stora, och det är bara i de med print hon kan ha i strl 116.

lite stora blir dom kanske?
  • Buttelina
    mortillsju skrev 2009-09-12 18:16:30 följande:
    Ja hon ser så roligt söt ut hon. Molos klänningar/tunikor är perfekt på henne. Sitter fint och har fina smala ärmar *gillar* Men vill ju ha olika märken och olika sorters kläder i garderoben.
    ja det är ju klart. hmm det är så svårt! fast småfolk klänningen är nog väldigt fin på din dotter! måste väl vara fin till katvigs brun/bruna leggings
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2009-09-12 18:18:28 följande:
    Ja tänker framförallt på midjan...de i 98 ramlar ju nästan av Maia
    hmm ja då blir de kanske lite stora ja
  • Buttelina
    mortillsju skrev 2009-09-12 18:20:09 följande:
    Jo och de har vi hemma. Tänkte även köpa en brun velourbralla från Småfolk att ha till. Och sen blir det orange/lila kattklänningen från Småfolk med, den färgen är nog perfekt på S.
    ja guud! den är sååå fin den klänningen
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2009-09-12 18:22:36 följande:
    Alltså grejen är ju att vartenda ett av dom namnen kan jag härleda till nån unge på jobbet. Det är piss att jobba i förskola när det ska väljas namn!! Inget passar för man tänker alltid på nåt barn...
    elias? eller kanske alexander
  • Buttelina
    jompa skrev 2009-09-12 18:57:48 följande:
    Näää det var mer på skoj. Men måns är sååå fint tycker jag och passar bra med Milo.
    men måns är ju såååå fult
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2009-09-12 19:08:49 följande:
    Håller med Tänker bara på den elaka katten i pelle svanslös
    hahha jag meeed
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14