Inlägg från: Everlonn |Visa alla inlägg
  • Everlonn

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

LJ2 skrev 2009-08-26 22:16:51 följande:
    om hon har tid o svara!!! shit va folk det var runt lunch!!!!! heeelt sjukt! dom sotg båda i kassan,.. en slog in o en läste priser o vek.. ! så sjukt varmt i affären!! många som ville fynda fina kläder
    Nåt Bus-intressant tro?{#lang_emotions_dreamer}
  • Everlonn
    Raihana skrev 2009-08-26 22:18:08 följande:
    Ingen fara! Hade ändå en massa att posta så slänger med din samtidigt.
    Gulliga du Uuuuunderbara tröjan!! *älskar* Nu  ska jag bara lura av Isako hennes fina plagg i det mönstret{#lang_emotions_djavulsk}
  • Everlonn
    Zvartaliljan skrev 2009-08-26 22:18:30 följande:
    *ASG* så jag har bra chanser då?? Snodde ju åt mig honom när vi var 18
    Jajamensan Håll han hårt nu bra mohahaha
  • Everlonn
    isako skrev 2009-08-26 22:19:28 följande:
    haha Sant.. Gjorde jag iof.. Men skämde bort honom! *doooh*
    Hi hi hi Rackans oxå, där försatt du din chans ju!!
  • Everlonn
    isako skrev 2009-08-26 22:20:26 följande:
    haha sötfisen. Men jag har sagt att du får hemskt gärna använda o skicka vidare juh.
    Nääää knasiga du! Sååå kan man ju inte göra heller! Hade ju inte vågat använda dom{#lang_emotions_sealed} Haft dom i lådan och klappat på dom ibland bara
  • Everlonn
    LJ2 skrev 2009-08-26 22:20:55 följande:
    det kan jag tro... =) kollade på grå-vit randig kortärmad katvig klänning  till julia.. både 92 o 98 höll jag i handen...  superfin!! visserligen säkert nåt år, jag kan ju inte katvig =)), men så fin.. o leggings/byxor.. o leggings.. strumpor.. tröjor.. så. ja.. =)) funderar på om jag ska orka åka 3 mil nån dag till o spna lite till.. *om jag har tid!! massa o göra närmsta dagarna med stundandes kalas*
    Åååhhh Nu vill jag genast åka till Jönköping ju! *hoppas på massa köp-nu* {#lang_emotions_money_mouth}
  • Everlonn
    isako skrev 2009-08-26 22:23:02 följande:
    Just det! *senil* Jaaa jag vet *suck* Nu är det fan tvärkört.. Men sen å andra sidan så får jag juh rätt hyfsat shoppingkonto så det kan ju vara udda mot jämt
    Jaaa shoppingkontot utjämnar ju, helt klart
  • Everlonn
    Buttelina skrev 2009-08-26 22:21:48 följande:
    klänning 104 kanske
    Tror den var i 92{#lang_emotions_undecided} Men jo!{#lang_emotions_tongue_out} Och tihgts *dreglar*
  • Everlonn
    LJ2 skrev 2009-08-26 22:26:53 följande:
    med den rusningen det var på folk tar väl allt slut innan helgen..! nä då.. =)) alla letar ju inte samma stl som tur e.. =)) men fanns ju flera märken.. ESL, ida t, hummel, katvig nåt stackars molo kvar o några mer märken.. *minns inte i röran* men fanns ganska mycket.. idag iaf.. =)) jag fick åt mig.. *räknar* 23 plagg tror jag det var
    Oj oj! 23 plagg!

Åk dit och mmsa massa massa bilder så jag får vara med på en hörna
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14