Inlägg från: Everlonn |Visa alla inlägg
  • Everlonn

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

La in lite bilder i bt på klädkombos gammalt och nytt Och på de underbara eldtightsen som jag äntligen fick tag på!{#lang_emotions_heart}

• Everlonn
    JuliaochNelly skrev 2009-08-19 12:13:03 följande:
    Sööta bus
    Rufsig och busig Som vanligt{#lang_emotions_dreamer}

He he Isako var helt fascinerad av Bus energi och kunde knappt tro det när jag sa att Bus var lugn den dagen
  • Everlonn
    stökmamma skrev 2009-08-19 12:20:20 följande:
    Söta bus tajtsen va ju riktigt häftiga när man såg din bild här har vi ett nytt favvouttryck -sovasova
    Hej!!
  • Everlonn
    stökmamma skrev 2009-08-19 12:20:20 följande:
    Söta bus tajtsen va ju riktigt häftiga när man såg din bild här har vi ett nytt favvouttryck -sovasova
    Fattar inte att inte fler tagit in dom tightsen?? Dom är ju hur coola som helst ju
  • Everlonn
    melizza skrev 2009-08-19 12:37:47 följande:
    De var verkligen skitsnygga dem eldtightsen...vill ha vart fick du tag på dem??
    På Toddler i Kristianstad, de har webshop oxå

http://www.toddler.se/
    1 och 1 är 3 skrev 2009-08-19 12:37:49 följande:
    Skit coola tajts ju! Snyggt till enfärgad klänning! Till mönstrad klänning tror jag dock att de blir lite för mycke för min smak, men som sagt,snygga till enfärgat! Jag längtar till T kan ha legginsen från molo, Nästa salg, då bannemej e jag farlig!
    Tur att din lilla är mindre än min då
  • Everlonn

Jag är så GLAD!!!!!!!!!!!!!{#lang_emotions_sunny}

Jag har hittat overall till Bus!!! En lila IdaT med igelkottar på (en sån som jag missade på T) Tra la la superglad!!

Snälla Isako hjälpte mig! Tack gumman

• Everlonn
    Pepper79 skrev 2009-08-20 20:12:46 följande:
    Vad kul . Kottarna är ju superfina....
    *älskar*

Hade en sån förra året som var favoriten!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14