Inlägg från: Everlonn |Visa alla inlägg
  • Everlonn

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

JuliaochNelly skrev 2009-08-20 22:18:29 följande:
    Heeej heej tjejer. Massa underbara bilder i BT som vanligt & BUBBLAN wow är alla lurvarna till ida? super fina iallfall
    Heeej!! Jag fick overallen!!! {#lang_emotions_sunny}
  • Everlonn
    JuliaochNelly skrev 2009-08-20 22:24:12 följande:
    Vad skönt
    Jaaaaa Var liiite virrig och stressig där ett tag{#lang_emotions_dreamer}
  • Everlonn
    isako skrev 2009-08-20 22:27:38 följande:
    Nämen se på fan! Mamma bus är uppe miss i nassen
    Jaa någon sover i min säng Pappan somnade vid nattningen Har väckt honom en gång men får nog göra det igen

TACK för hjälpen idag!!!{#lang_emotions_heart}
  • Everlonn
    Buttelina skrev 2009-08-20 22:33:08 följande:
    för hjälpen?? en gul lurv eller
    Nä, den fick jag hoppa för jag har inte råd{#lang_emotions_cry} Men fiiiina lila IdaT overallen blev min!!!{#lang_emotions_sunny}
  • Everlonn
    isako skrev 2009-08-20 22:40:13 följande:
    Huuur kan du gissa det haha nä IdaT lila overall. supernice.
    Buttelina skrev 2009-08-20 22:39:29 följande:
    ahaaaaa åhh underbarare ju vaaaad har du för ninisar???? inboxa gärna åhh just det åhh har du missat
    Men gula lurven var fiiiin{#lang_emotions_dreamer} Ska sälja på T så jag har råd när det kommer en igen{#lang_emotions_djavulsk}
  • Everlonn
    Smultronhjärta skrev 2009-08-22 15:19:10 följande:
    Tja..jag tror att jag har ploffsar här då..två par brallor och lika många bindor har redan förbrukats.. Jag vill sååå gärna sniffa bebbe men gärna slippa allt innan Jag "packar" under tiden som jag sitter här,maken får springa medan jag dirigerar*jag kan inte röra mig pga ploffsandet* Tack snälla för alla Lycka Till
    ÅÅhhh bäbis!! Lycka till!!!!
  • Everlonn
    Smultronhjärta skrev 2009-08-22 21:05:10 följande:
    Ja jag är lite såld på dessa ränder..även om jag gillar gamla kragen bättre..Tack Ha ha- ja säger du motsatsen så kan vi diskutera en annan dag Tack Antar att frakten blir 36:- nu då?
    Några bra namn i din hitta namn tråd? Några som DU tycker är bra då menar jag
  • Everlonn
    lillronya skrev 2009-08-23 13:51:05 följande:
    Micke beställde bagdesbyxorna till mig men jag ändrade mig och tog tightsen istället så det är därför han hade ett par inne...så det var specialbeställning tyvärr
  • Everlonn
    Zvartaliljan skrev 2009-08-23 19:21:29 följande:
    Nu ska vi se om det går....www.tradera.com/Molo-set-blommig-body-byxa-i-...

He he jag var med när hon köpte det! På en bytaredag för typ 40 kr för båda

Snart bytaredag här igen Då kan du komma och fika så röjer vi vad som finns, vem vet kanske dyker upp molo och småfolk, det har det gjort förr

• Everlonn
    Zvartaliljan skrev 2009-08-23 19:28:21 följande:
    jaja, då tjänade hon 60 spänn då Hur funkar en bytardag??
    Ska man bara handla så är det som en loppis ungefär Ska man sälja så lämnar man in kläder, leksaker eller vad man nu har (barnrelaterat mest) så säljer de som håller i bytaredagen det åt dig och du hämtar pengarna efteråt Smidigt men man måste vara beredd på att det tar en hel dag...först ska man lämna in några timmar innan, sen brukar man åka dit och handla, sen hem igen för att vänta nån timme och dit för att hämta pengarna..

Första gången jag lämnade in så tjänade jag 800.- på lindex, hm och sånt men så hade jag MASSA kassar med mig dit!! Det som inte säljs får man tillbaka.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14