Inlägg från: Everlonn |Visa alla inlägg
  • Everlonn

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

{#lang_emotions_heart}Åååhhh en sån liten sötis!!{#lang_emotions_heart} 

Jag tycker att hon ska heta SMULTRON!!!!!
  • Everlonn
    Zvartaliljan skrev 2009-08-23 23:09:16 följande:
    JA det tycker jag! Tror nog du kan klara det en gång till...och de skulle väll hålla NOGA koll på dig då??
    Mmm OM det skulle bli nåt alls, har ju inte så lätt att BLI gravid..sen är ju det tydligen väldigt riskfyllt...risken att gå sönder innifrån låter ruskigt läskigt...(sammanväxt i buken för den som undrar )
  • Everlonn
    Buttelina skrev 2009-08-23 23:12:55 följande:
    ahh jag var en av dom som undrade Jobbigt men hade du blivit gravid så måste de ju hålla dig under uppsikt
    Bus föddes ju med kejsarsnitt så det har väl blivit ännu mer ärrbildning i buken, sammanväxt av ärrbildning efter op..allt sitter ihop, tarmar, urinblåsa, livmoder...läkaren kom upp på BB och rekomnderade att vi inte skaffade fler

Men vad man blir sugen på att försöka!!
  • Everlonn
    LJ2 skrev 2009-08-23 23:16:46 följande:
    fy .. vet när du va här att ni pratade om bebis då ju..jag skulle nog ändå inte vågat i ditt läge.. läkaren vet ju vad han/hon pratar om.. med tanke på att de pratade med dig så tidigt efter förlossning.. du skulle aldrig förlåta dig själv om det hände nåt..men längtan kan jag förstå.. *inte heelt med tanke på hur kämpigt ni hade det* men vet VAD man längtar till ändå.. har iaf gått några mån o väntat på att få plus.. men skulle inte vågat, men det e jag det..
    Man VET ju att det är dumt, men man längtar ändå..ju längre tiden går desteo mer tycker man "så farligt kan det ju inte vara"...

En kirurg mumlade om att man kan op och lösa upp ärrbildningen..8 timmar kirurgi utan garantier alls..för chansen att kanske eventuellt få besked om man får bli gravid igen..eller besked om att op var i onödan

Nä..nu lägger vi ner och glädjs åt Smultrons underbara kicka{#lang_emotions_heart}
  • Everlonn
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-24 20:21:23 följande:
    *attans*
    Tror det är 40x45cm, kan mäta imorgon om du vill
  • Everlonn
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-24 21:00:53 följande:
    Tack snälla söta!!   Hoppas det INTE är 40x45
    *letar måttband eller nåt attmäta med* hang on
  • Everlonn
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-24 21:00:53 följande:
    Tack snälla söta!!   Hoppas det INTE är 40x45
    Nä, det var inte 40x45...det var 40x43 cm Knäppa storlekar de har i danmark! Men jag har haft en mindre kudde i och sen vikt en bit om en bit av örngottet... innerkudden kan inte vara mer än 35x40 (på en höft) för det är "spärrar" sydda en liten bit in på kuddfodralet, om du fattar vad jag menar *svammel*
  • Everlonn
    Smultronhjärta skrev 2009-08-24 21:16:35 följande:
    Hello flickorNu sitter man här då som tvåbarnsmor*känns helt overkligt*Tack snälla för alla grattis som har trillat in till höger och vänster
    Otroligt häftigt att "se" dig få vattenavgång, värkar åka in och nu sitter du här igen med en bäbis!!!! Sååååå söt är hon oxå! Tycker hon ska heta Smultron
  • Everlonn
    Smultronhjärta skrev 2009-08-24 21:29:42 följande:
    Massa massa tack tjejer Min man tycker på halvt allvar att hon borde få heta Smultron i andranamn Känns ju lite småskumt att döpa barnet efter ett forumsnick isf
    Men det är ju sååå sött! Tycker absolut hon ska heta Smultron!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14