Inlägg från: Everlonn |Visa alla inlägg
  • Everlonn

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

LJ2 skrev 2009-08-26 22:34:39 följande:
    en del av det, mina fina fynd, ligger i mina bilder =) katvig 1, 2 o 3 heter dom =))
    Fiiina fynd!!
  • Everlonn
    Raihana skrev 2009-08-26 22:37:17 följande:
    Men lyssna liksom: Maja Smultron eller Ida Smultron, det smakar ju sommar Men Smultronhjärta.......njäe
    Håller med!

Ida Smutron  sååå sött
  • Everlonn
    Raihana skrev 2009-08-26 22:42:27 följande:
    Maken kände ju stop efter 2 men gick med på 3. Jag känner absolut sug efter en Noah
    Knackar snällt och ber att få bli inbjuden hos dig
  • Everlonn
    Everlonn skrev 2009-08-26 22:42:45 följande:
    Håller med!Ida Smutron  sååå sött
    Ha ha Smutron, inte så sött Smultron ska det ju vara
  • Everlonn
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-27 17:59:51 följande:
    japp blev olycklig när jag tittade i i tråden  när ni pratade om de geomitri klänning i stl 92 ju tänkte att det kan ju inte finnas så många sådana i omlopp och lijan höll på att snacka sig till den på TS   ,har inte läst bak så jag vet  ännu inte vilken ni pratade om
    Det var geometriklänningen med luva som hänger i Isakos garderob vi pratade om
  • Everlonn
    Raihana skrev 2009-08-27 18:09:29 följande:
    Gokväll i tråden!!Nån som vet vart man kan hitta pusselmuddbyxor i stl. 68-86? Tack själv, skönt att göra ngt annat för en gångs skull!! Vet inte om jag var så underbar , men söta Nelly var ju supergosig Ja, lillebror med såklart!!
    B&R har ett par i 74
  • Everlonn
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-28 08:19:24 följande:
    Måååårning!!Jag har drömt mössor hela natten här Idag ska det jagas VV mössa som mall!!  Sen ska jag syyyyyyyy!!
    Har oxå drömt mössor!!! Drömde jag hittade nån stor klänning i fint print som jag blev sååå glad för jag skulle sy mössor av den
  • Everlonn
    isako skrev 2009-08-28 08:48:34 följande:
    Hej tjejer hihi har du träffat bus ngngång? Everlonns goding. DÄR snackar vi Duracell kanin. Jag hade varit gråhårig om det varit min lilla groda
    Hi hi Hon som var så lugn när vi var hos dig ju!! Du har inte ens sett hennes högsta växel
  • Everlonn

Köpte tröja på b&r i slt.140 igår{#lang_emotions_dreamer} I pussel såklart Den ska jag och Lawoman slakta till mössor{#lang_emotions_tongue_out}

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14