• LJ2

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

är pärlplatteskorna stora i stl??

* 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Everlonn skrev 2009-07-26 17:43:18 följande:
    Heeej! Här packas det för fullt! Sonen är nu nyklippt och dottern badad *phu*  Vi syns imorgon wiiee Jättekul! Vi går upp vid 5, äter frukost nr 1 väcker Bus precis innan vi åker och slänger oss in i bilen direkt med förhoppningen att hon sover lite till Ska jag ta med Bus väskor in? Så du får se hennes garderob ha ha ha
    Japp, i morgon syns vi (igen) ska bli kul !!!
    du får gärna slänga iväg ett mess när ni har 3-4 mil kvar, så jag vet när jag ska knäppa på kaffe o thevatten

kläder behöver du INTE fråga om jag e intresserad av o se älskar allt va barnkläder heter!!
    själv har mina barn ännu inte så mycket molo (enligt mig iaf, men enligt andra så skulle inte dom ha så mycket märkeskläder??), men skyller på att jag e relativt nyfrälst ju =)
    lillan är väl den som har mest tror jag.. finns så mycket smått gulligt ju =)
    men lite har jag hunnit samla på mig nu iaf
    o mer kommer.. o efter salgen (om det blir nån) kommer dom ha ännu mer..
    såå kul, sonen väljer själv många gånger sina "motocykkeltöjja" eller sitt Lymdlinne"

ska snart fram till ica med, har typ en halv brödlev kvar upptäckte jag för en stund sen!! oj då.. =))
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    H I L L A skrev 2009-07-26 17:56:09 följande:
    Lockande  Men jag gillar nog årets modell bättre med den höga halsen.
    jag har haft ormar själv.. så är INTE rädd alls =)
    e dom "farliga" så har jag självklart respekt, för säkerheten ju.. men dom e rätt häftiga =))
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2

hmm.. om de är stora kan ju inte hon ha dom.. nån som har typ.. 22 kanske hemma o kan mäta?? hur små finns??

* 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    H I L L A skrev 2009-07-26 18:05:21 följande:
    Häftiga ???  Det mest vidriga, fula, äckliga djur enligt mig *ormskräck* Men jag är imponerad av dig som haft dem som husdjur.
    haha.. jag hade en på 2 meter, en på 1,70 o så en bebis på bara 50-60cm nåt
    dock e jag livrädd för äckliga spindlar!! o getingar!!!
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    kexchoklad skrev 2009-07-26 18:07:49 följande:
    22=13,1cm
    tack!! hennes fot va nästan 12.. 11,8 kanske.. så hon borde kunna ha dom då ju.. det borde räcka med 22 nu i höst.. =))
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    solouniko skrev 2009-07-26 18:15:13 följande:
    När har man så stora fötter? På ett ungefär? Hej förresten
    min e 15 mån nu =)) o hon har som sagt ca 11,8 nu..
    fast hon har ganska små fötter.. tror de andra hade stl 21 strax innan 1 år..
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    kexchoklad skrev 2009-07-26 18:15:29 följande:
    Huga.. jag ryser bara jag tänker på det En kompis har en orm som är ca 50cm. En gång tog hon upp den och frågade om jag ville hålla i den. Jag sprang och gömde mig

ja.. e man rädd så e det inte kul.. jag tycker INTE det e kul när det kommer stora husspindlar på hösten o kryper över golvet så man HÖR att det typ litet "smattrande" av deras ben.. *ryser* lika stora som ett stort ikea glas!!!
    DET är riktigt läbbigt!!!
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    kexchoklad skrev 2009-07-26 18:16:41 följande:
    Jo, det borde ju bli ganska perfekt. Man ska väl ha ca 1,5cm växmån i skor?
    ja, nåt sånt.. men ska hon bara ha om nu i höst så behövs inte så mycket eg.. mätte i våras, o då va de knappt 11, så har växt 1 cm på 3-4 mån ca!!! så tror inte dom växer såå mycket till i år..
    * 3 underbara busfrön *
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14