Vi som shoppar danska barnkläder del 14
Pimm skrev 2009-07-28 17:16:51 följande:
Jag hade nog valt vita väggar för resten och sedan lite tavlor med rosa ramar eller t o m kanske alla färgerna som finns i fjärilarna, hade nog blivit vackert. Är du händig så kan du ju måla liknande fjärilar och blommor i vattenfärg och sätta i ramarna. Så har jag gjort med djungeldjur som min son har som tema på sitt rum:)
va så jag tänkte med.. tror det räcker med den rosa fondväggen.. hennes rum är lixom bara.. ca 3,70 * 2,10.. ena långsidan jag ska ha fond på, den man ser när man öppnar dörren tänkte jag.. o ena kortsidan ska jag ha tavleramar, så jag får undan hennes bokhylla med saker i, typ dopram o fotoalbum o sånt.. mer lekyta med..
sen lite tavlor bara.. fast inget alls på fonden..
hmm.. ramar i färgerna som e i vingarna e bra.. jodå.. klarar nog av o fixa likadana fjärilar tror jag.. ( har målat lite poslådor o nyckelskåp o tavlor i några år med disneymotiv på ju )
wow.. djungelrum.. häftigt

jag har ju ett pojkrum med som ska göras i ordning snart.. drar mig för det bara.. har väv på väggarna där, så sånt jobb!! funderar på att bara måla det nu, o va lat... o ist måla fondvägg åt han.. slippa stöket med o ta ner all väv o få väggen ok igen..

o ta det nästa gång, när han blir äldre, o man inte har små barn som kräver mamma o pappa på samma sätt =))