Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

JuliaochNelly skrev 2009-09-26 09:33:05 följande:
    blå? den måste jag fasiken missat...springer genast till LLM
    oj jag såg att den var slut i nästan alla strl. tydligen populär jag tror sääkert att du kan ha 92 jr utan att det blir mega stort!!
    jag har haft 110 på lillebror ett antal ggr i årets lurvar och det har inte varit GALET stort alls
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    JuliaochNelly skrev 2009-09-26 09:43:33 följande:
    okej...vill helst slippa luvan med det funkar inte på lillebror lurven drags liksom bak på honom då
    hmm alla verkar ju ha den med luva {#lang_emotions_undecided}
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2009-09-26 09:49:08 följande:
    God morgon!Hemma i Svedala igen efter en massa vin och god mat i Frankrike.Inser att Noels fötter har växt en del ( kanske inte bara under mina dagar borta )Jag behöver strumpor. Vet någon var det finns stort utbud på IdaT och där det är låg frakt eller fraktfritt? Sen undrar jag hur strl 25-27 är? Jag har tidigare haft 16-20 månader eller ngt liknande. Skiljer sig de vanliga "numren" mkt mot månaderna?
    fortsätt ta 12-16 månader. det passar fortfarande lillebror och han har strl 27 i skor. 25-27 är mindre än 16-20 mån
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2009-09-26 09:52:58 följande:
    Nä nu får ni ta o sluta prata lurvar, jag blir såååå sugen på en till, men Liam har redan 8 st höst jackor så jag får absolut INTE köpa nån mer...
    men bara en liten lurv till
  • Buttelina
    JuliaochNelly skrev 2009-09-26 09:54:51 följande:
    BUTTE i loove you...du är så nedrans hjälpsam  tror det får bli en junior på LLM så jag kan ta ett par lurvbrallor till där.
    det kommer bli toppenfint
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2009-09-26 09:58:03 följande:
    Ha ha, alltså jag är såå rackarns sugen på en till...dom är verkligen beroende framkallande dom där små lurviga sakerna. Så OM jag skulle "råka" köpa en till, vilken är finast då?
    hmm vilka har han?? den bruna och gröna?

den röda är fin och även den poison hade varit cool på liam
  • Buttelina
    JuliaochNelly skrev 2009-09-26 10:01:27 följande:
    gaaa nu var den utan luva slut där med...Men nu blev det en med luva i junior & ett par lurvis byxor. Nää nu ska jag  packa lite T packet.
    haha bra köp

ja och jag måste jag ta på barnen för utgång
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2009-09-26 10:05:46 följande:
    Han har brun, grön, turkos med gula kantband från förra hösten och turkos med orange kantband från våren.Poison gillar jag nog sådär, känns som den är lite skrikig? Den röda är fin, o så gillar jag den här:www.luckylittleme.se/Graphics/Products/24917....
    jaaa den lila är URFIN!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14