Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

JuliaochNelly skrev 2009-09-30 11:24:11 följande:
    ja helt bedårande  Jag har faktiskt gett mig på att våga köpa 2 beg saker med garnbolls luva & MAT overall så håll nu tummarna att dom är fina
    jaa jag har sett det jag håller tummarna stenhårt

jag hoppas såååå att kaninleggingsen som jag köpte igår är fina
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Smultronhjärta skrev 2009-09-30 11:33:54 följande:
    Ja det gör jag iaf
    du gumman, vilken tid beräknar ni att vara hemma från småfolk salgen??
  • Buttelina
    Smultronhjärta skrev 2009-09-30 11:43:55 följande:
    kl 16 måste vi va i hbg
    ok nyfiken påå vd ni shoppat juuu tom jag har fjärilar i magen inför småfolks lagersalg och jag ska inte ens dit
  • Buttelina
    Smultronhjärta skrev 2009-09-30 13:32:07 följande:
    Den är den 2:e men vi ska åka färja så vi drabbas inte av det Å andra sidan så pratar vi ju om Smultron och när denna där ska åka på salg så brukar klockan visa bra mycket tidigare siffror
    haha {#lang_emotions_dreamer}
  • Buttelina
    Pimm skrev 2009-09-30 13:46:41 följande:
    Hej igenHar en liten fråga om en lurv jag köpte på T. den är brun med blå kant/tass. När jag fick hem den tyckte jag den såg fin ut och hängde den i garderoben men för ett par dagar sedan tog vi den på och då ser jag hur gles den är i lurvet, även på insidan ser man "nätet" i tyget. Är det normalt? Har provat tvätta dej i sköljmedel och tumlat den och den ser bättre ut på utsidan nu iaf.Så har stod det i annonsen: Populär Lurvjacka i fleece från Danska MOLO. I fint begagnat skick. Använd sparsamt i våras och tvättad 1 gång nu inför försäljningen.
    lurvarna från den säsongen kunde tyvärr bli så. säljaren kunde skrivit lite mer utförligt kanske.. har du haft den "länge" så hade inte jag klagat till säljaren dock..
  • Buttelina
    Pimm skrev 2009-09-30 13:53:42 följande:
    Jag har haft den 10 dagar men bryr mej inte om att klaga ändå för jag tyckte att jag fick den skapligt fin i tumlaren. Tyckte mest det var så stor skillnad på dom andra jag har. Den är så snygg med det blå tycker jag.
    ja just den omgången lurvar hade sämre kvalitet, men bara på en del av lurvarna. jag har haft 5 lurvar från samma säsong och dom har alla hållt sig superfina
  • Buttelina
    fialie skrev 2009-09-30 18:20:43 följande:
    Buttelina - hade ingen aning om att man inte får efterlysa. Varför? Jag plockar bort mitt inlägg hursomhelst.Tack för din hjälp, jag har också sett de nya overallerna men gillar den med elefanten bäst!
    tryck på den handen inom inlägget uppe till höger.
    det är familjelivs regler. det får inte förekomma "köp och sälj" inne i forumet
  • Buttelina
    lillronya skrev 2009-09-30 22:33:34 följande:
    Vi har fått svar och hon har struma. Har fått medicin att ta varje dag.
    Kramar till dig och henne!
  • Buttelina
    lillronya skrev 2009-09-30 23:11:38 följande:
    Tack! JAg håller i salgpengarna iaf!
    jag med busoch rackartyg kunde inte komma med sitt erbjudande vid ett sämre tillfälle än detta.
  • Buttelina
    lillronya skrev 2009-09-30 23:16:18 följande:
    Jag måste säga att jag känner mej inte ens lockad att handla nåt.
    haha nä inte jag heller eller jo lite lockad kanske {#lang_emotions_dreamer} men jag har köpstopp
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14