FL Lisa skrev 2009-10-01 10:50:54 följande:
jag har tidigare haft kavat åt Alvin men i år började jag resonera precis som dig. Vi har nu testat att inhandla billigare skor så får vi se hur dom verkar. Fungerar det inte så får vi köpa nya och fungerar det så är det ju superbra Diskuterade det hela med min mamma och bror tidigare och ingen av dom har köpt skitdyra vinterskor till någon av sina barn (mamma har 4 och min bror 2) och ingen av dom har haft problem med det så jag hoppas det ska fungera för det finns ju som skojigare saker att lägga dom pengarna på.
vilka köpte ni nu i år då??
det är svårt... jag hade kavat när jag var liten och även billagare skor som hon inpregnerade.. hmm
JuliaochNelly skrev 2009-10-01 10:51:32 följande:
Jag tycker personligen kavat suger klumpiga och tunga & andas taskigt. Däremot Ecco och superfit är verkligen värda pengarna & Näää Nelly fick ett par av min mamma ifrån coop förra året andades inte ett smack därav stank dom ruttet och Nää dom höll inte så bra tort. Men så klart det beror på vad man jämnför med jämnför man coops med billiga skor för 199 st så är det klart att dom är bättre. Jag tycker att skor är verkligen en sak som man får vad man betalar för. Sen är det en skillnad på slistarkheten med min svägerska köper 2 par coop skor per barn per säsong och mina klarar sig med sina ecco hela säsongen & dom är i super skick efteråt. Svägerska sitter däremot på 6 slaktade på coop skor Så det var dagens utlägg från mig *fniss*
och jag älskar kavat. tycker dom andas super. mina barn har alltid varit lagom i dom. superfit och ecco är säkert superbra men FÖR dyra! så jäkla svårt. jag skulle ju aldrig få för mig att köpa skor begagnade heller..