Rååsa Smurfen skrev 2009-10-01 13:25:30 följande:
aha tänkte om det var nåt fint i aquaflower som jag kunde övertala dig att Tara kunde ärva sen där för gäller det att har full koll på viilka som har vad av aquaflower i tråden Jag shoppade på dagis loppis i dag till mig massor av tröjor och en fin kjol och värsta snygga svarta stövlar med hög klack till fest och en tjock kappa allt i nyskick för 540 kr :)Personalen var så snälla och la först undan stövlarna till mig i dag direkt när de lämnades in och gick sen och hämtade en låda med kläder till mig loppisen börja egenligen inte förren på söndag
hehe ja vi har redan typ ALLT i aquaflower
åhh vad kul med fynd

Pimm skrev 2009-10-01 13:27:24 följande:
Hon kanske startar om som en ny människa och nytt namn, tänk så skönt att få ett *nytt* . Så kan man ju nästan se det. jag är själv överviktig men har gått ner 25 kilo efter jag fick Milo och ska ner mer men tar det på sikt.
jaa skönt

vad duktig du är som gått ner så mycket

jag är med överviktig och tar det med lugnt, jag har gått ner 4kg med viktväktarna på 4-5 veckor. lugnt och fint

fuskar ibland

Smultronhjärta skrev 2009-10-01 13:25:14 följande:
Ja visst hette hon tjejtriss förut Eller på FB
ja först snigelina, sen tjejtriss och sen snigelina igen

Zvartaliljan skrev 2009-10-01 13:25:17 följande:
Ja inte kan hon hänga här o bli frestad att handla en massa fina kläder till barnen, nu ska hon ju handla en massa fint nytt till henne själv Får vi hoppas
iaf...för inte ska de gamla kläderna passa henne särskilt länge!!
precis

fokus på henne själv!!
Morty skrev 2009-10-01 13:25:36 följande:
Aha, ja så kan det ju vara.... då hoppas jag hon saknar oss lika mycket som vi kommer sakna henne så hon kommer tillbaka när hon känner och orkar.
hon kommer säkert tillbaka till oss