Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

jojoa75 skrev 2009-09-30 23:21:10 följande:
    faktiskt inte jag heller.. de hade dock blanket tunikan i större.. Emma har totalt skjutit på höjden!! Så därav lite rensning.. MEN nu till min AKUTA fråga:MÅSTE ha tunikan lilibeth rainbow till henne i större, den kände jag att det är den enda jag kommer sakna MASSOR!!! strl 104 el 110..Pleeeeeaaaaseee, nån som sett den nånstans?? Har kollat BoR, luckylittleme o mysgrodan..
    jag undrade just om du var heelt trött på höstens molosar har hon växt så mycket lillgumman
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    jojoa75 skrev 2009-09-30 23:42:19 följande:
    vad hade du köpt för strl till Isabelle i tunikan Rosa nu? 110?Funderar på om hon ska ha 104 el 110..
    rosa? i regnbågen och vinterbloom har isabel 110 men 116 hade med funkat
  • Buttelina
    THEA och Grodan skrev 2009-09-30 23:49:39 följande:
    Pustar ut, hittade inget på BoR
  • Buttelina
    jojoa75 skrev 2009-09-30 23:55:43 följande:
    den med knappar på båda axlarna, hmm då kanske jag inte ska chansa på en 104 till Emma, känns knappt lönt, den var verkligen för kort i 98..

så här sitter 110 på isabel. 116 hade med funkat
    jojoa75 skrev 2009-09-30 23:57:32 följande:
    Hjälp mig.. finns det några nya Molo-shoppar? Har inte varit så aktiv på sistone.. har kollat rackamaja, hippo, LLM, EST, mysgrodan, ajabaja, matadorJust nu ska jag kolla lillamirakel, sen står det still! Antagligen lite trött oxå, men jag kommer inte på fler..
    jag har redan kollat igenom alla till dig! men hittar ingen regnbåge
  • Buttelina
    jojoa75 skrev 2009-10-01 00:02:02 följande:
    åh vad du är go
    en chans är att maila lillahelsingborg
    THEA och Grodan skrev 2009-10-01 00:03:37 följande:
    Åhhh vad fin
    jaa superfin
  • Buttelina
    Busbellan skrev 2009-10-01 07:38:03 följande:
    Nån som har tips på snabb lättlagad mat till ca 25 personer? Ska helst gå att tillaga innan. Vi ska ju ha kalas både fre och söndag och jag har verkligen ingen fantasi. Blir ju alltid samma mat, typ tacos, paj eller smörgåstårta Jag vill variera mig
    köttfärsgulash med vitlöksbröd. såå gott och alltid uppskattat
  • Buttelina
    solouniko skrev 2009-10-01 08:00:20 följande:
    Godmorgon! Usch, jag är lite nervös för vi ska strax iväg på återbesök och röntga Millas höft. Jag hoppas verkligen att det blivit bra, hade varit så himla trist om hon fick skena igen nu när hon är lite större och vill åla omkring och strax krypa. Nä, så får det inte bli! Håll en tumme för oss
    oj nä det hade ju inte varit kul! håller tumsen
  • Buttelina
    JuliaochNelly skrev 2009-10-01 08:23:06 följande:
    BUTTE paketet borde komma idag & pengarna syns nu säkerligen...Usch vad jag tycker det är segt med sega T köpare *suckar*
    okidoki

är det nån som inte betalar?
  • Buttelina
    JuliaochNelly skrev 2009-10-01 08:28:09 följande:
    Äsch jag har haft säkert 10 sölpellar dom sista betalade igår ifrån dom som vann i mellan den 16 -20 *suckar* Och nu ska jag mejla runt till dom som vann för 5 dagar sen. Jag förstår inte det allas faktiskt jag har skrivit med tydligt att betalning ska ske inom 3 dagar. Klart man kan söla någon dag men 2 veckor *why**muttrar*
    usch fy vad trist {#lang_emotions_yell}
    Smultronhjärta skrev 2009-10-01 08:23:46 följande:
    Voj voj- rekade lite inför morgondagen och läste då att det kommer att säljas finfina handväskor från något annat märke.. och jag som är så svaaag när det gäller just väskor Kanske borde växla mer pengar
    haha växla du lite till {#lang_emotions_tongue_out}. hur mycket har du växlat {#lang_emotions_dreamer}
  • Buttelina
    JuliaochNelly skrev 2009-10-01 08:31:59 följande:
    tråkigt...idag hoppas jag på fin fin post. Föresten jag får f*n inte tag i LLM.
    fy vad tråkigt att dom inte går att nå. kanske ge upp och försöka igen när dom öppnar nya butiken?
    Smultronhjärta skrev 2009-10-01 08:35:35 följande:
    Ja Stoffe kallade mig ju lyxhustru igår efter att ha växlat till mig Men jag tror nog att jag klarar mig om man säger så Men vi blir ju inte ensamma precis..hittills är det totalt 630 personer som har anmält sig till salgen varav 408 till den tidiga tiden*ska vässa armbågar hela natten*
    oj shit vad många {#lang_emotions_surprised}. men du är salg mästaren

nu måste vi dra till dagis
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14