Inlägg från: saturnina |Visa alla inlägg
  • saturnina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

ängeln83 skrev 2009-09-29 07:59:58 följande:
    Fast jag hade nog tänkt mej nån lite billigare variant Ah gud ja, sitter här och funderar på om Liam verkligen hade tillräckligt med kläder till dagis idag.
    Ja, mina gick i gympaskor, men de fick i alla fall vinterjackor, vantar och halsdukar...

Har inte HM svarta eller har jag drömt?
  • saturnina
    ängeln83 skrev 2009-09-29 08:08:47 följande:
    Här blev det också gympaskor, vilket påminde mej om att vi måste köpa fodrade stövlar också...uff, nu blir jag nästan lite stressad, måste verkligen gå igenom Liams ytterkläder nu, och idag MÅSTE vi prova Molo overallen från förra året, tänk om den inte passar då blir det ju lite panik att hitta en ny. Hittade dom här på HM: shop.hm.com/media/products/755/DXL755_68772_0...
    Åh, då ska jag sticka till HM idag och titta. Pop är ju något dyrt. Det är ju mycket man vill och måste köpa nu när det blir kallt plötsligt...
  • saturnina
    ängeln83 skrev 2009-09-29 08:29:14 följande:
    Ska nog också spana in dom på HM idag, synd att det inte var hängslen bara, men det kan man ju iof sätta dit själv. Jaa...det blir ju en hel del nu när ytterklädes garderoben måste bytas ut, och som vanligt är jag ute i sista minuten
    Ja, hängslen är bra. Jag vet inte hur många jag köpt till Olivia som sen bara hasar ner. Fast skor & stövlar är värst. har spanat in lite på T...
  • saturnina
    snigelina skrev 2009-09-29 08:29:48 följande:
    Jaaa, jag är oförskämt pigg Det har gått bra, det värsta var när de skulle sätta nålar. Huuu.. Jag är så förskräckligt svårstucken, men de fick iaf dit en nål så de kunde söva, så fick de ta de andra två när jag sov. Igår låg jag och slumrade mest hela dagen och var förskräckligt torr i hals/mun, men nu har jag fått dricka Tänk så glad man kan bli över lite vatten... (och andra på uppvaket gnällde för att de inte fick dricka förrän efter två timmar.. grrrr )
    Vad har hänt dig?
  • saturnina
    snigelina skrev 2009-09-29 08:35:36 följande:
    Jag har gjort en GBP-operation
    Åh, förlåt att jag är korkad, men jag vet inte vad det är. {#lang_emotions_embarassed} Men du behöver absolut inte förklara här om du inte vill.
  • saturnina
    snigelina skrev 2009-09-29 08:53:37 följande:
    Ojdå, min röst verkar normal, tack och lov
    Jaha! Åh, vad skönt att det gick bra. Hoppas det blir lyckat!
  • saturnina
    JuliaochNelly skrev 2009-09-29 09:44:39 följande:
    har du en länk till hennes?
    Blev också nyfiken.
  • saturnina
    Smultronhjärta skrev 2009-09-29 10:05:17 följande:
    Tror inte att du behöver oroa dig för säljarens nick.. Och visst är det roligt med engagerade män! Min man har gjort detsamma vid mina graviditeter- man blir nästan lite stolt över sig själv som lyckats knipa en sådan karl Eller hur?
    Min man var med de första 2 graviditeterna. 3:an var svårare eftersom vi flyttat och jobbet låg mycket längre bort, men han försökte ändå till och från.

Jag tror jag blir skogstokig. Det är kläder precis ööööööverallt.
  • saturnina
    Incommunicado skrev 2009-09-29 10:41:23 följande:
    skönt att fler gör så! Tvättar du el rensar du garderober???
    Rensat barnens kläder. Plus att jag har firma hemma på fåtal kvadratmeter (håller på och inreder källaren). Jag får knappt plats själv. Än mindre hittar jag nåt.
  • saturnina
    Buttelina skrev 2009-09-29 10:48:58 följande:
    Bias rum är klart *GLAD*
    Fint!!! Min man vägrar stora starts. Han tycker det är too much. *snyft & fräs*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14