• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • Mamma Kråkan

Hej hej tjejer...Allt bra här inne ?

wow BUTTE det var verkligen en rensning..

Jag har rensat ut massor som inte passar längre & tro ett eller ej så ser barnens garderober lite tomma ut stackars Nelly kom ner i 10 par leggings 5 byxor, 20 tröjor & linne & si sådär 10 kläningar så nu kan mamma shoppa med gott samvete. Hon har ju verkligen dragit iväg på längden bara på senaste..

Det som verkligen grämerna mig är baby kläningarna dom sitter verkligen precis runt halsen och armarna lite tight till och med men jag kan inte skiljas från dom {#lang_emotions_undecided}

Nu bloggar jag här igen :)
  • Buttelina
    Theina skrev 2009-07-12 16:06:30 följande:
    Butte: Herregud att äga 70 danskplagg, hjäälp vad dyrt säg till när du lägger ut kläderna
    ska jag göra
    JuliaochNelly skrev 2009-07-12 16:46:30 följande:
    Hej hej tjejer...Allt bra här inne ?wow BUTTE det var verkligen en rensning..Jag har rensat ut massor som inte passar längre & tro ett eller ej så ser barnens garderober lite tomma ut stackars Nelly kom ner i 10 par leggings 5 byxor, 20 tröjor & linne & si sådär 10 kläningar så nu kan mamma shoppa med gott samvete. Hon har ju verkligen dragit iväg på längden bara på senaste..Det som verkligen grämerna mig är baby kläningarna dom sitter verkligen precis runt halsen och armarna lite tight till och med men jag kan inte skiljas från dom
    oj imponerad att du har så lite kläder! du är en mästare på att rensa!
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Mamma Kråkan
    Buttelina skrev 2009-07-12 17:38:43 följande:
    ska jag göra oj imponerad att du har så lite kläder! du är en mästare på att rensa!
    Eller hur , jag tröttnar dock så jäkla snabbt på vissa saker. Sen har jag fått plocka bort alla överdelar i 104 & i princip nästan alla underdelar. Nelly måste växt otroligt mycket på senaste...

allt bra mer er?
    Nu bloggar jag här igen :)
  • isako

Butte & Julia.. Göööttt.. Säg till innan ni slänger ut på T Så att siter med fingret färdigt

♥ Isak 040804 ♥ Miriam 081012 ♥
  • Tasha78
    isako skrev 2009-07-12 18:07:35 följande:
    Butte & Julia.. Göööttt.. Säg till innan ni slänger ut på T Så att siter med fingret färdigt
    hihihihi smart ide ja säg ni till innan för jag sitter på t redan hela eftermiddagen
    Исидора
  • Tasha78

nu ska jag ut och gå en runda lägg nu inte upp för många saker medans jag är borta

Исидора
  • Smileycat
    Buttelina skrev 2009-07-12 15:29:32 följande:
    måste hoppa in i duschen men svara gärna ni som kan. *butte är förvirrad pojkmamma, inte van vid snoppar*
    Hahaa, samma här..
    Meeen har hört att man ska visa dom att de ska dra i den lite fram o tillbax i badet osv.. så blir den ren av sig själv..
    (¯`°?.¸ ღ♥ Älskade barn ♥ღ ¸.?°´¯)
  • SmillaMilla

Jag söker nu framförlalt molo vår suite med dalmatiner, blå kant. Stl 62. Någon som sett? Eller bodyn o byxor i dalmatiner. Stl 62.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14